El llenguatge de la dansa

La Laida Tanco és fundadora i ballarina de la companyia de dansa “Factoria Mascaró”, mestra al Postgrau de Psicomotricitat a l’UAB, i a l’Esbart Fontcoberta de Banyoles i a l’Escola de Música Claudefàula de Girona. Aquest any ens proposa una extraescolar per introduir als més petits en el llenguatge de la dansa.

Treballar el llenguatge de la dansa ens permetrà comunicar-nos, relacionar-nos, crear, jugar i gaudir amb el moviment del propi cos i el dels companys. La intenció és viure la dansa com quelcom agradable, gustós i divertit.

Hi ha una progressió en el treball dels diferents continguts del llenguatge de la dansa en funció de l’edat. Amb els infants més petits, les propostes seran senzilles i lúdiques, i amb els nens més grans el treball serà més profund i específic.

DANSA

Cursos: P3 a P5.

Dia: Dimarts.

Horari: 16:30 a 17:30h.

Organitza: Laida Tanco (via Sotrac).

Preu: 25€/mes (quota anual matrícula – material: 20€).

Inici: 25 de setembre.

Inscripcions:

A través de la web de SOTRAC (FORMULARI)

Dies: fins el 20/09/2017

Per saber-ne més:

dansa extra escolar La Draga 2017 (Sotrac)

Mail:laidatanco@gmail.com