Comissió de menjador

La comissió de menjador està formada per: Marta Busquets, Carme Gubern i Corina Busquets.

Hi ha tres torns de menjador ,per cursos.

La nostra finalitat és aconseguir el benestar de tots els usuaris fixes i eventuals de menjador dins l’interval horari de les 12,30h fins les 15h.

La nostra feina,és gestionar des dels menús fins les activitats que es fan, dins aquest horari, juntament amb l’empresa contractada (Fundació Pere Tarrés) i la coordinadora del menjador.

Les funcions que fem són:

Negociar preu dels menús.

Negociar proveïdors de proximitat.

Supervisar el servei del menjador i cuina in-situ.

Repassar i modificar els menús si s’escau.

Gestionar i proposar activitats variades durant tot el curs,en funció de l’edat dels usuaris.

Proporcionar material lúdic (jocs de taula,pilotes,pales,…..)

Fer arribar a les famílies  tota la informació referent al menjador.

Supervisar incidències,queixes o suggerències  que hi hagin .

Tenir cura de l’estat del mobiliari (propietat Ampa) i  l’estat de les instal·lacions.

La comissió de menjador treballa en equip amb coordinació, Sotrac, Vec esportiu i la direcció de l’escola amb un sol objectiu: la tranquil·litat de les nostres famílies .

Si ens voleu fer arribar qualsevol pregunta, observació o suggeriment, envieu-nos un mail a ampa@ceipladraga.cat, escrivint “comissió de menjador” a l’assumpte.