No classe

AJUDES AL MENJADOR ESCOLARCURS 2017-18

CONTE COMPARTIT PER SANT JORDI

Captura de pantalla 2017-04-24 a les 23.58.04

Els alumnes de la nostra escola han participat en la invenció i redacció de diferents contes compartits realitzats entre els diferents centres educatius del Pla de l’Estany i coordinat pel Centre de Recursos Educatius de la comarca.

L’activitat ha consistit en la realització de diferents narracions col·lectives a partir de diversos inicis proposats. Cada conte té un inici, un o dos nusos i un desenllaç. Cada curs ha hagut de desenvolupar la part del conte assignat. Ha estat una activitat de treball en equip, col.laboratiu i seqüencial.

Els tres inicis proposats han variat en funció del cicle:

• Educació Infantil i Cicle Inicial, a proposta de la Biblioteca de Banyoles i el Seminari de Biblioteques del Pla de l’Estany.
  • 3r, 4t i 5è de primària, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.
  • 6è de primària i 1r d’ESO, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.

Els contes realitzats per alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial de primària, han esta sobre la Rita Xuclalletres, mascota de la Biblioteca de Banyoles, amb motiu de la celebració del seu desè aniversari.

Tots els contes realitzats en els que hem participat els trobareu en els enllaços següents:

CONCURS FEM MATEMÀTIQUES 2017

El passat dissabte 22 d’abril al matí, es va realitzar a l’IES Sant Feliu de Guíxols la Segona Fase del Concurs Fem Matemàtiques 2017.
De la nostra escola hi varen anar quatre representants de sisè seleccionades a la Primera Fase del concurs:  Ivet G, Carla G,Joana… Llegeix més»

ENTREGA DE PREMIS DEL II CONCURS DE FOTOGRAFIA: FEM TURISME!

El dimarts 4 d’abril es varen entregar els premis del II Concurs de Fotografia: Fem Turisme!

Podeu veure les fotografies de tots els participants a l’entrada de l’edifici de Cal General.

Concurs Fotografia

Us deixem imatges de l’entrega de premis i de les fotografies premiades.

MOLTES FELICITATS A TOTS!

II CONCURS DE FOTOGRAFIA

Ja tornem a tenir per segona vegada el CONCURS DE FOTOGRAFIA!
En aquesta segona edició la temàtica és EL TURISME.
Hi podeu participar tots els alumnes de l’escola amb col·laboració de les vostres famílies.
Podeu presentar les vostres fotografies fins el proper dilluns 27 de febrer de 2017.
ANIMEU-VOS… Llegeix més»

PANERA NADALENCA PRO VIATGE DE 6è

El passat 31 de desembre de 2016 es va fer el sorteig de la Grossa de Cap d’Any.

La persona que tingui en la seva propietat la butlleta de la panera de l’escola que coincideix amb les darreres xifres del primer premi és la guanyadora.

En cas que tingueu la butlleta premiada poseu-vos en contacte amb l’escolar per recollir la panera.

No serà vàlida la butlleta a partir del 31 de gener de 2017.

NÚMERO GUANYADOR: 260

EDUQUEM EN FAMÍLIA: LA FAMÍLIA EN DIGITAL

Aquest proper dijous 24 de novembre a les 9 del vespre a l’Institut Josep Brugulat.

A la xerrada es parlarà de:

– El passat: veiem com les activitats que fèiem abans les estem digitalitzant. Per ex. fotografiar, escriure o jugar.
– El present: què ens està passant =… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolguts pares i mares,
Sabeu que la vostra participació i implicació a l’escola és important pel seu funcionament, objectius i projectes. Molts de vosaltres ja hi participeu fent de pare/mare delegat/da, col·laborant en els Dies Moguts, els Tallers pares-mestres, festes, AMPA.
Una altra forma de participar i… Llegeix més»

EDUQUEM EN FAMÍLIA 2016-17

El programa Eduquem en Família està organitzat conjuntament per les AMPA dels diferents centres educatius de Banyoles, des de l’Escola Bressol fins els instituts de secundària, conjuntament amb el Servei d’Educació de l’Ajuntament, i consisteix en un seguit de xerrades o activitats formatives per a… Llegeix més»

TRAINING ACTIVITY (TEACHER 2020)

El passat 25 de maig vam rebre la visita del socis del projecte Erasmus + Teacher 2020. L’escola va organitzar 3 activitats on es potenciava el treball cooperatiu. Els socis van participar activament i van fer una visita guiada gràcies als alumnes de Cicle Superior.
Més… Llegeix més»