ANEM A ESCOLTAR MÚSICA!

Al llarg dels propers dies tots els alumnes de l’escola gaudiran de les audicions que es faran a l’Auditori L’ATENEU de Banyoles. Aquesta activitat forma part de la Guia de Recursos Educatius Municipals de l’Ajuntament de Banyoles.
Els alumnes d’Educació Infantil assistiran a l’audició “Contes per… Llegeix més»

AQUEST MES DE GENER… ANEM AL TEATRE!

Al llarg de la segona quinzena de gener tots els alumnes de l’escola anirem a teatre.
Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial aniran a veure l’obra MENUDA COMÈDIA! de la companyia Jordi del Rio.
Els de Cicle Mitjà l’obra CONTES 1.0 de la companyia Teatre de… Llegeix més»

EDUQUEM EN FAMÍLIA 2017-18

El programa Eduquem en Família està organitzat conjuntament per les AMPA dels diferents centres educatius de Banyoles, des de l’Escola Bressol fins els instituts de secundària, conjuntament amb el Servei d’Educació de l’Ajuntament, i consisteix en un seguit de xerrades o activitats formatives per a famílies o… Llegeix més»

PROJECTE BANYOLES ETS TU!

Banyoles ets tu!  és un projecte de ciutat en el que els alumnes de cinquè del nostre centre han participat al llarg del curs.

Els seus objectius són:

• Promoure en els nens i nenes actituds emprenedores i compromeses de manera activa i vivencial en la millora de la ciutat
  • Fomentar les actituds cíviques i la convivència a la ciutat
  • Fomentar el treball en xarxa i teixir complicitats i col·laboracions entre la comunitat educativa i el teixit associatiu

El passat divendres 9 de juny els alumnes de cinquè varen fer la presentació dels seus projectes a l’Auditori de Banyoles.

Les podeu veure en el següent enllaç

Presentacions dels projectes dels nostres alumnes

MATRÍCULA PEL CURS 2017-18

Captura de pantalla 2017-06-03 a les 13.26.00

Les famílies amb fills/es assignades al nostre centre haureu de formalitzar la matrícula la setmana del 12 al 16 de juny. Rebreu al vostre domicili una carta amb proposta de dia i hora per fer el tràmit a la secretaria de l’escola.

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

El Departament d’Ensenyament convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.
El passat dissabte 27 de maig es va fer el lliurament de premis… Llegeix més»

PREMIS AIXÒ PINTA BÉ!

El passat dia 25 de maig va tenir lloc el lliurament de premis del IV Concurs de dibuix «Això pinta bé», convocat en el marc dels Programes Pedagògics i divulgatius de la Diputació de Girona: «Indika», «Del mar als cims» i «Tallers ambientals». L’objectiu d’aquests programes és posar en relació… Llegeix més»