EDUQUEM EN FAMÍLIA 2017-18

El programa Eduquem en Família està organitzat conjuntament per les AMPA dels diferents centres educatius de Banyoles, des de l’Escola Bressol fins els instituts de secundària, conjuntament amb el Servei d’Educació de l’Ajuntament, i consisteix en un seguit de xerrades o activitats formatives per a famílies o… Llegeix més»

PROJECTE BANYOLES ETS TU!

Banyoles ets tu!  és un projecte de ciutat en el que els alumnes de cinquè del nostre centre han participat al llarg del curs.

Els seus objectius són:

• Promoure en els nens i nenes actituds emprenedores i compromeses de manera activa i vivencial en la millora de la ciutat
  • Fomentar les actituds cíviques i la convivència a la ciutat
  • Fomentar el treball en xarxa i teixir complicitats i col·laboracions entre la comunitat educativa i el teixit associatiu

El passat divendres 9 de juny els alumnes de cinquè varen fer la presentació dels seus projectes a l’Auditori de Banyoles.

Les podeu veure en el següent enllaç

Presentacions dels projectes dels nostres alumnes

MATRÍCULA PEL CURS 2017-18

Captura de pantalla 2017-06-03 a les 13.26.00

Les famílies amb fills/es assignades al nostre centre haureu de formalitzar la matrícula la setmana del 12 al 16 de juny. Rebreu al vostre domicili una carta amb proposta de dia i hora per fer el tràmit a la secretaria de l’escola.

JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA

El Departament d’Ensenyament convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de potenciar i estimular l’expressió i producció escrita dels nois i les noies i fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país.
El passat dissabte 27 de maig es va fer el lliurament de premis… Llegeix més»

PREMIS AIXÒ PINTA BÉ!

El passat dia 25 de maig va tenir lloc el lliurament de premis del IV Concurs de dibuix «Això pinta bé», convocat en el marc dels Programes Pedagògics i divulgatius de la Diputació de Girona: «Indika», «Del mar als cims» i «Tallers ambientals». L’objectiu d’aquests programes és posar en relació… Llegeix més»

PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES

cangur

Un any més els alumnes de cicle superior han participat a les proves Cangur de matemàtiques.  7 alumnes de cinquè han estat inclosos dins la llista de les 5% millors puntuacions de la prova. Enhorabona Maroua, Cesc,Judit, Biel, Ivet, Berta i Pau!

Captura de pantalla 2017-05-03 a les 22.30.34

CONTE COMPARTIT PER SANT JORDI

Captura de pantalla 2017-04-24 a les 23.58.04

Els alumnes de la nostra escola han participat en la invenció i redacció de diferents contes compartits realitzats entre els diferents centres educatius del Pla de l’Estany i coordinat pel Centre de Recursos Educatius de la comarca.

L’activitat ha consistit en la realització de diferents narracions col·lectives a partir de diversos inicis proposats. Cada conte té un inici, un o dos nusos i un desenllaç. Cada curs ha hagut de desenvolupar la part del conte assignat. Ha estat una activitat de treball en equip, col.laboratiu i seqüencial.

Els tres inicis proposats han variat en funció del cicle:

• Educació Infantil i Cicle Inicial, a proposta de la Biblioteca de Banyoles i el Seminari de Biblioteques del Pla de l’Estany.
  • 3r, 4t i 5è de primària, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.
  • 6è de primària i 1r d’ESO, proposat per M. Àngels Juanmiquel Rovira.

Els contes realitzats per alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial de primària, han esta sobre la Rita Xuclalletres, mascota de la Biblioteca de Banyoles, amb motiu de la celebració del seu desè aniversari.

Tots els contes realitzats en els que hem participat els trobareu en els enllaços següents:

CONCURS FEM MATEMÀTIQUES 2017

El passat dissabte 22 d’abril al matí, es va realitzar a l’IES Sant Feliu de Guíxols la Segona Fase del Concurs Fem Matemàtiques 2017.
De la nostra escola hi varen anar quatre representants de sisè seleccionades a la Primera Fase del concurs:  Ivet G, Carla G,Joana… Llegeix més»

PREMI SAMBORI

El passat dijous 30 de març va tenir lloc al Centre Educatiu i Recreatiu de l’Escala la final del Premi Sambori de la demarcació de Girona – Catalunya Nord, formada per les comarques de l’Alt Empordà, Baix Empordà, Catalunya Nord, Gironès, La Selva i Pla… Llegeix més»

ENTREGA DE PREMIS DEL II CONCURS DE FOTOGRAFIA: FEM TURISME!

El dimarts 4 d’abril es varen entregar els premis del II Concurs de Fotografia: Fem Turisme!

Podeu veure les fotografies de tots els participants a l’entrada de l’edifici de Cal General.

Concurs Fotografia

Us deixem imatges de l’entrega de premis i de les fotografies premiades.

MOLTES FELICITATS A TOTS!