INICIEM UN CURS NOU!

Benvolgudes famílies i alumnes de l’escola,
els i les mestres ja ens hem posat en marxa per poder començar un nou curs amb il·lusió i moltes ganes de compartir moments amb tots vosaltres.
Us donem la benvinguda al curs 2018 – 2019 i esperem que acabeu de… Llegeix més»

SOM ESCOLA PREMIADA!

El 1979, es crearen els Premis Baldiri Reixac (Fundació Carulla) amb la intenció de reconèixer iniciatives educatives que contribueixin a construir una escola catalana de qualitat.

Aquest premis aposten per projectes transversals d’escola que promoguin la renovació pedagògica i que estiguin compromesos amb la llengua catalana i la fomentin com a expressió de pensament, d’intercomprensió de la diversitat cultural i de comunicació per a la cooperació.

La nostra escola va presentar als premis el PROJECTE PARLEM! que es du a terme a P4 amb la implicació de pares i mestres.

Aquest ha estat considerat un dels millors Projectes de Centre d’enguany i per això ens han premiat.

L’entrega de premis es farà el pròxim 3 de juny al Teatre Nacional de Catalunya.

Us deixem l’enllaç al web del premi:

Premis Baldiri Reixac 2018

MOLTES FELICITATS A TOTS!

PREMI PILARÍN BAYÉS

És un Premi de contes escrits per nens i nenes de Primària. Els principals objectius són fomentar la lectura i apropar els llibres als infants, estimular la seva imaginació i fer-los reflexionar i treballar temàtiques al voltant dels valors.

Hi ha 4 categories i el Jurat escull 5 contes de cadascuna, que són publicats en un llibre il·lustrat per la mateixa Pilarín Bayés.

El Premi és convocat per l’Editorial Mediterrània juntament a l’Obra Social Sant Joan de Déu.

Els alumnes de 1rB de la nostra escola han estat premiats en la categoria de Cicle Inicial amb el conte  EN BIEL I LA MÀQUINA.

La festa de lliurament final dels Premis Pilarín serà el dijous 7 de juny al matí, al Parc Sanitari Sant Joan de Déu, a Sant Boi de Llobregat.

Enllaç a la notícia a Ràdio Banyoles.

PREMI LA NOSTRA FOTO DE CIÈNCIA

La Universitat de Vic convoca anualment un concurs de fotografia científica.

Els alumnes de 2n de la nostra escola han obtingut el Primer Premi de la categoria de Cicle Inicial amb la fotografia “El procés de neteja de l’aigua”

Felicitats!

AIXÒ PINTA BÉ!

Són premis que volen dinamitzar l’interès dels alumnes que participen en les activitats educatives que promou la Diputació de Girona en el curs escolar.

Es donen premis per cadascun del programes pedagògics: Indika, Del Mar als Cima i Tallers Ambientals.

Els alumnes de P3 han estat premiats per la seva obra del programa Del Mar als Cims: Qui s’amaga a l’estany?

Del programa Indika han estat premiats els alumnes de 2n per la seva obra: Mireu què hem trobat!

XXXVa EDICIÓ CONCURS LITERARI ALZINA RECLAMADORA

El passat 28 d’abril a Can Jan de la Farrés de Fontcoberta es va fer entrega dels premiats al Concurs Literari Alzina Reclamadora.

De la nostra escola varen resultar premiats:

3r de Primària:

2n premi “L’estany és un mirall” Tànit T.

3r premi “El somni de l’unicorn” Abril S.

5è de Primària

accèssit  “Dos per un” Xènia D.

6è de Primària

2n premi “Somnis” Òria S.

3r premi “Fins que no et pugui recordar” Judit G.

També varem guanyar el premi a l’escola amb treball original de millor qualitat!

Moltes felicitats a tots!

FEM MATEMÀTIQUES 2018: CAP A LA FASE FINAL!

El passat dissabte 14 d’abril els alumnes de sisè seleccionats varen participar a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques 2018 a la Bisbal d’Empordà.

En Nil G. ha estat classificat per la Fase Final que es farà el proper 5 de maig a Lleida.

Moltes felicitats a tots i especialment a en Nil !

EL CERVELL, QUÈ LI AGRADA APRENDRE?

DAVID BUENO, professor i expert en neurociència
Dia: dijous 19 d’abril de 2018
Hora: a les 8 del vespre
Lloc: Institut Pla de l’Estany

La neurociència ens ha permès entendre com funciona el cervell en molts aspectes del nostre dia a dia, un d’aquests és l’aprenentatge.
Les emocions, la motivació,… Llegeix més»

PREMIATS DEL III CONCURS DE FOTOGRAFIA

El passat dimarts 20 de març a la tarda es va fer entrega dels premis corresponents al III Concurs de Fotografia que organitza l’escola.
El tema d’aquest curs era: ANEM AL CINEMA
Volem felicitar a tots i totes els participants.
Els guanyadors han estat:
Educació Infantil:
1r premi: Crispetes (Isona… Llegeix més»

FEM MATEMÀTIQUES

El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat de sisè de Primària i primer cicle d’ESO.
Està organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament.
El grup d’alumnes de sisè format per… Llegeix més»

ANEM A ESCOLTAR MÚSICA!

Al llarg dels propers dies tots els alumnes de l’escola gaudiran de les audicions que es faran a l’Auditori L’ATENEU de Banyoles. Aquesta activitat forma part de la Guia de Recursos Educatius Municipals de l’Ajuntament de Banyoles.
Els alumnes d’Educació Infantil assistiran a l’audició “Contes per… Llegeix més»