És temps de Carnaval!

Ja estem al febrer i amb ell arriba el Carnaval! Un temps de festa i diversió on tot l’alumnat i professorat de l’escola hem gaudit de valent.

Durant la setmana del 5 al 9 de febrer vam obeir al Rei Carnestoltes i seguir les seves ordres. Cada dia vam dur posada la consigna que ell ens digué, així que vam venir a l’escola amb pijama, banyador, amb un pentinat divertit… El dijous gras, els alumnes d’infantil van anar al camp de futbol a menjar-se el tradicional entrepà de truita o d’algun derivat del porc. Per acabar aquesta setmana de disbauxa, el divendres 9, ho vam celebrar amb música, ballada de coreografies per classe i amb un berenar de coca amb xocolata a càrrec de l’AFA.

Finalment, per finalitzar aquests dies de diversió, els més petits de la casa, els alumnes d’educació infantil, van cremar al Rei Carnestoltes al pati de l’escola. Esperem i desitgem que l’any vinent ens torni a visitar el nostre amic Carnestoltes!

Aquí podeu veure les coreografies que van preparar els diferents grups

Primer Segon
Tercer Quart