Preinscripció: Com es presenta la sol·licitud?

Com es fa i com es presenta la sol·licitud de preinscripció?

1. Ves al formulari de preinscripció electrònic (amb identificació digital) o en suport informàtic (en aquest darrer cas has d’adjuntar el teu document identificatiu i també el de filiació, per seguretat).
  2. Obre el formulari de preinscripció:
    • Si t’has identificat digitalment i el teu fill o filla té codi d’identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), especifica’l en la casella corresponent (o si no el saps, cerca’l). Així es recuperaran totes les dades personals i només caldrà que hi afegeixis l’adreça electrònica i el telèfon de contacte.
    • Si no t’has identificat digitalment o bé si t’has identificat digitalment, però el teu fill o filla no té codi d’identificador del Registre d’alumnes de Catalunya (RALC), omple totes les dades personals que se’t demanin, també l’adreça electrònica i el telèfon de contacte.
  3. Especifica els centres on t’agradaria obtenir plaça (fins a 10).
  4. Indica si vols una plaça d’ofici, que és la que t’adjudicaria l’Administració en cas que no se t’assignin cap dels centres demanats, i les circumstàncies particulars del teu fill o filla (per exemple, si té alguna necessitat educativa específica o si té un germà o germana que demana plaça per al mateix centre educatiu, ensenyament i curs).
  5. Marca els criteris de prioritat que vulguis al·legar (si té germans o germanes al mateix centre, la proximitat del domicili de residència, etc.).
  6. Adjunta tota la documentació escanejada o fotografiada que es requereixi.
  7. Envia la sol·licitud de preinscripció.

Un cop hagis enviat la sol·licitud de preinscripció rebràs un resguard per correu electrònic, en què pots consultar si has d’ajuntar, a la sol·licitud, documentació addicional: el termini per presentar documents finalitza el 26 de març