Nom de l’escola

ACTE PER COMMEMORAR ELS 25 ANYS DEL NOM DE LA NOSTRA ESCOLA I HOMENATGE A EN JOAQUIM

Bellvís, 18 de desembre de 2016

25 ANYS NOM ESCOLA DE BELLVÍS

Aquest 2016 l’escola de Bellvís fa 25 anys que porta el nom de Joaquim Palacín.

Hem volgut festejar aquest esdeveniment tan important amb un acte emotiu i de gratitud a la memòria del que fou mestre i director del centre per professió i vocació.

joaquim-palacin

El recordem pel seu tarannà serè i equilibrat, respectat per tothom i que es va guanyar l’estima de companys i alumnes.

El Joaquim Palacín va obtenir plaça a Bellvís l’any 1975 i el 1981 es posà al front de la direcció.

El 1.990 morí de forma gairebé sobtada amb només 48 anys i l’any següent l’escola passà a anomenar-se amb el seu nom.

El diumenge 18 de desembre es va celebrar a l’escola un acte d’homenatge amb la família, el claustre actual, excompanys, ajuntament i representants d’ara i de llavors d’entitats municipals i culturals i la inauguració d’una exposició de fotografies i escrits que els alumnes i els pares han pogut visitar durant el mes de gener.

La sra. Dolors Arderiu ens manifestà en nom propi, dels seus fills i família, l’agraïment i satisfacció pel reconeixement a la figura del Joaquim, que tant va estimar i tantes hores dedicà a la seva escola i per les mostres d’afecte rebudes.

Més tard, l’acte es va compartir amb tots els alumnes i les famílies al poliesportiu amb la tradicional cantada de nadales de tot l’alumnat.

Per l’equip docent, ha estat una enorme satisfacció organitzar aquest  acte de recordança i homenatge al mestre que, amb el seu esforç i la seva manera de fer, va contribuir a educar i preparar per la vida molts nens i nenes de Bellvís, que avui ja són pares de l’alumnat de l’escola

cecilia    Cecília Navés Peig    Directora