Consell de famílies delegades

Els pares i mares delegats de classe

És el pare, mare o tutor/a legal d’un alumne/a del centre que s’ofereix de forma voluntària a exercir aquest paper. Els delegats són escollits cada nou curs en la reunió d’inici de curs. Tenen com a funcions:

1. Mantenir el contacte directe amb el tutor/a de la seva classe per tal de rebre informació dels objectius generals i de les activitats que es duguin a terme amb el seu grup-classe. També ha de trametre les inquietuds i interessos dels pares i mares del seu grup.
  2. Motivar als pares i mares del seu curs per tal d’integrar-los en la dinàmica del centre (reunions, festes, equips de treball, conferències, etc.).
  3. Assistir a les reunions que convoqui la presidenta de l’AMPA.
  4. Col·laborar amb la Junta de l’AMPA en tots aquells afers que es decideixi dur a terme en el pla del curs.
  5. Mantenir informada la Junta de l’AMPA de les activitats quotidianes que sorgeixen en el seu col·lectiu.
  6. Mantenir informat al seu col·lectiu, en base a allò que es determini des d’un òrgan competent (òrgan del centre, AMPA, etc.).
  7. Tenir cura de la recepció i organització de la informació que els sigui facilitada, tant per part dels òrgans del centre (Consell Escolar, Claustre, Equip directiu, AMPA…) com del respectiu tutor o tutora de la seva classe.
  8. Intercanviar les pròpies opinions amb la resta de delegats/des del centre i revisar la seva tasca amb la periodicitat que estableixi la Junta de l’AMPA.
  9. Fer el seguiment de les activitats extraescolars dels alumnes que organitza l’AMPA i de les activitats complementàries que organitzen les famílies.