Jornades de portes obertes

20 i 21 de febrer –  de 9:15h a 11h

Per tal de donar-vos a conèixer la nostra escola, el projecte educatiu i les nostres instal·lacions, hem organitzat dues jornades de portes obertes dins l’horari escolar.

Us convidem a venir el dia que us vagi millor. No cal que concerteu visita, però si ompliu el següent formulari ens faciliteu l’organització (formulari d’inscripció).

Quan rebem més informació sobre les dates de Preinscripció i Matrícula pel curs 2018-2019 us ho farem saber mitjançant la pàgina web. També podeu consultar la pàgina web del Departament d’Ensenyament.

Portes obertes a l’hort de l’escola

Aquesta setmana, del 23 al 29 d’octubre, es celebra la I Setmana Bio a l’escola. El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) porta organitzant i celebrant la Setmana Bio per l’alimentació ecològica des de l’any 2013. Aquest projecte va néixer amb la finalitat de concentrar en una setmana tota… Llegeix més»

Ens visiten alguns alumnes del Thalassa

Avui ens han visitat alguns alumnes del Thalassa (i antics alumnes de l’Escola Marina) per explicar-nos quins canvis ens trobarem l’any que ve quan hi anem. Els hem fet moltes preguntes i ens ha agradat molt sentir-los. Gràcies companys!

Àlbum amb les fotografies