Portes obertes: 1 i 2 de març de 2017

Us comuniquem que el Departament d’Ensenyament ja ha publicat les dates de PREINSCRIPCIÓ pel curs 2017 – 2018. El termini de presentació de sol·licituds serà del 23 de març al 4 d’abril. (més informació: web del Departament)
Per aquest motiu organitzem dues sessions de portes obertes per a les famílies que esteu interessades en conèixer el nostre projecte i les nostres instal·lacions.
Les visites seran els dies 1 i 2 de març a les 9:15h. Podeu venir el dia que més us convingui. No és necessari fer inscripció prèvia per reservar.
Aquest acte està pensat per a persones adultes. Valoreu la conveniència o no de venir amb els vostres fills i filles.
Gràcies pel vostre interès.

La nostra escola és la història d’una il·lusió, d’un somni. És l’intent d’arribar tan lluny com es pugui, de bastir el cim, de dibuixar l’excel·lència. És el fruit d’anys de treball molt intens, plens d’entrebancs i dificultats. Però també és l’inici d’un camí, un privilegi únic i apassionant, on no té lloc el desànim.

Aquest és el repte: treballar, treballar i fer-ho cada dia millor. I aquest és l’únic reconeixement: el de saber-nos bons i bones professionals que intenten fer possible el seu lent somni.

Sílvia Guillamot

Ens visiten alguns alumnes del Thalassa

Avui ens han visitat alguns alumnes del Thalassa (i antics alumnes de l’Escola Marina) per explicar-nos quins canvis ens trobarem l’any que ve quan hi anem. Els hem fet moltes preguntes i ens ha agradat molt sentir-los. Gràcies companys!

Resultats de les eleccions al Consell Escolar – sector famílies

Un cop fet l’escrutini públic dels vots, el resultat és el següent:
Vots emesos: 144 paperetes
Les candidatures han obtingut els vots següents:

Raquel Lara Feliu
63 vots

Daniel Inglés Andreu
56 vots

Laila Arabou Álvarez
63 vots

Com a conseqüència, són proclamades representants del sector al consell escolar de centre les candidates següents:
Raquel… Llegeix més»

Dia de la ciència i la tecnologia’16

Divendres 11 de novembre vam celebrar el dia de la ciència i la tecnologia. Va ser un acte molt reeixit. A continuació us presentem algunes imatges que mostren el desenvolupament de la jornada.

Gràcies a tothom per la vostra assistència i participació.