Preinscripció per al curs 2017-18

Us comuniquem que el Departament d’Ensenyament ja ha publicat les dates de PREINSCRIPCIÓ pel curs 2017 – 2018. El termini de presentació de sol·licituds serà del 23 de març al 4 d’abril. (més informació: web del Departament)
També podeu accedir a l’apartat de la web del centre on hi posem informació rellevant.
Gràcies pel vostre interès

Ens visiten alguns alumnes del Thalassa

Avui ens han visitat alguns alumnes del Thalassa (i antics alumnes de l’Escola Marina) per explicar-nos quins canvis ens trobarem l’any que ve quan hi anem. Els hem fet moltes preguntes i ens ha agradat molt sentir-los. Gràcies companys!

Àlbum amb les fotografies

Resultats de les eleccions al Consell Escolar – sector famílies

Un cop fet l’escrutini públic dels vots, el resultat és el següent:
Vots emesos: 144 paperetes
Les candidatures han obtingut els vots següents:

Raquel Lara Feliu
63 vots

Daniel Inglés Andreu
56 vots

Laila Arabou Álvarez
63 vots

Com a conseqüència, són proclamades representants del sector al consell escolar de centre les candidates següents:
Raquel… Llegeix més»

Dia de la ciència i la tecnologia’16

Divendres 11 de novembre vam celebrar el dia de la ciència i la tecnologia. Va ser un acte molt reeixit. A continuació us presentem algunes imatges que mostren el desenvolupament de la jornada.

Gràcies a tothom per la vostra assistència i participació.