CAMPANYA FRUITA A L’ESCOLA

fruita

Aquest curs els alumnes de PRIMÀRIA participem en el programa de la Generalitat de FRUITA A L’ESCOLA. Un cop al mes aproximadament us avisarem de les fruites que repartirem durant aquella setmana. Els nens i nenes se la poden menjar per esmorzar o emportar-se-la per berenar, com ells desitgin. La poden afegir a l’esmozar de casa o per completar-lo, segons les preferències.(tingueu-ho en compte). Avui ens ha arribat ja la primera remesa de  fruita de manera que demà comencem :

DIJOUS DIA 17 DE NOVEMBRE REPARTIREM RAÏM

DIVENDRES 18 DE NOVEMBRE PERES

DILLUNS 21 DE NOVEMBRE MANDARINES

DIMARTS 22 DE NOVEMBRE POMES

Els petits d’E. Infantil segueixen amb el dilluns portant la fruita preparada de casa en carmanyola.Les altres setmanes del mes, els grans poden seguir també fent-ho

us anirem avisant cada vegada que arribi a fi que ho tingueu present per esmorzars i berenars.

La Campanya intenta anar introduint la fruita entre els nens i nens de manera progresiva.

2-fruita