25è ANIVERSARI- FESTA 7 de MAIG

llapisaniversari2

25è aniversari ESCOLA TURONET!!!!

DIUMENGE 7 DE MAIG

Programa

Durant tot el matí a més hi haurà l’escola oberta amb exposició de fotos (menjador), vídeos (sala de música i ciències), expossició de treballs a tot el centre, jocs per als nens i nenes a càrrec de l’AMPA(pati entrada, camp de futbol  i porxo), xocolatada gentilesa d’AUSOLAN, … i alguns espectacles a la pista.

11h. Coral Bellaquirzeband

12h. Acte institucional. Càpsula del Temps

12’30h.Ball pels Refugiats

13h.Animació Infantil amb Jaume Ibars

14h.Disco /música infantil (porxo)

.Us esperem a tothom: PARES , MARES, ALUMNES , MESTRES, MONITORS, EXMESTRES, EXALUMNES , CUINERES, TREBALLADORS I TREBALLADORES … TOTS I TOTES !!

• Ens trobarem per a compartir records, xerrar, veure fotos i videos antics, … retrobar espais i persones!