Properes Activitats

PRIMER CROSS ELS CINGLES 12 febrer 2023

El dia 12 tindrà lloc el Primer Cross Els Cingles, una iniciativa d’aquesta AFA per promoure la salut, donar a conèixer l’entorn natural on estem situats i obrir l’escola a tothom del poble. El Cross està obert a persones de totes les edats, a partir de 3 anys, vagin o no als Cingles. La inscripció és gratuïta i hi haurà un obsequi per a tots els participants.
Només podem animar-vos a inscriure-us-hi a través d’aquest formulari https://forms.gle/fzx2SdG7yNN3CL8q7
Segur que passarem un matí molt agradable fent salut i compartint l’experiència amb moltes famílies.
Recordeu omplir-lo abans del 8 de febrer.

No hi falteu!

#JoVaigAlsCingles

PREMIS PRIMER CONCURS DE SANT JORDI AMPA ELS CINGLES

Aquest dijous a la tarda hem passat per totes les classes de l’escola per repartir els premis del Concurs de Sant Jordi. Hem destacat la creació d’un nen o nena de cada grup (a qui s’ha lliurat un diploma i un llibre) i hem regalat dos llibres a cada classe. En total, hem repartit gairebé 50 llibres! Agraïm a la botiga Miranius de l’Ametlla les facilitats que ens ha posat per aconseguir-ho.

Estem molt satisfetes amb la participació en aquesta primera edició; hem rebut creacions molt boniques i treballades. Esperem repetir el concurs l’any que ve i que encara s’hi impliquin més nens i nenes.

Enhorabona a tot l’alumnat de l’escola Els Cingles per la vostra feina!

AINA OJEDA de P3 – Els lleons i les lleones

POL RENOM de P4 – Els micos i les mones

EMMA ANORO de P5 – Els dracs i les dragones

EMMA CASBAS de 1r – Els detectius

CLÀUDIA TERRADAS de 2nA – Els mussols

CLÀUDIA ANORO de 2nB – Les àligues

TIM MONTSERRAT de 3rB

ALBERT CANO de 4tA

MARTINA SÁNCHEZ de 4tB

ANDER POMARES DE 5èA

ARLET CASES de 5èB

ELISA CHICU de 6èA

AINA CAYETANO de 6èB

Tots els nens i les nenes de l’escola estan convidats a participar al Primer Concurs de Sant Jordi organitzat per l’AMPA Els Cingles.

De P3 a 2n: dibuixos sobre Sant Jordi (qualsevol tècnica, deixeu anar la imaginació!)
De 3r a 6è: narracions o poesies sobre la primavera i tot allò que us inspiri.

Podeu lliurar les vostres creacions a la tutora fins dimarts 19 d’abril. No us oblideu d’escriure a darrere nom, cognoms i grup.

Hi haurà un guanyador per classe i el lliurament de premis es farà dijous 21 d’abril en horari lectiu.

Esperem que tothom s’animi a participar-hi!

Bona Setmana Santa!

Resultat d'imatges per a "properes activitats dibujos"

Divendres 16 de Desembre 2021

“Aquest any arranquem una iniciativa que esperem sigui ben rebuda i aconseguim instaurar-la com una tradició.

Volem col·laborar amb La Marató de TV3, que enguany es celebra el dia 19 de desembre i està dedicada a la Salut Mental.

L’alumnat de menjador porta uns dies treballant en uns tallers de manualitats que es posaran a la venda en un mercat solidari, situat a la porta d’escola, el dia 16 de desembre de 16 a 17h, amb un preu simbòlic de 2  i 3€.

L’alumnat de sisè organitzarà el mercat, i tota la recaptació anirà destinada íntegrament a La Marató.