Menjador

• Per qualsevol consulta del tema de menjador adreceu-vos al/la coordinador/a de menjador
    al telèfon de l’escola de 9:15h a 10:00h.
  • El menjador de l’escola està gestionat per l’empresa Teca i Xerinola.
  • El preu de menjador s’informarà a l’inici del curs.
  • Hi ha dues maneres de ser usuari de menjador:
    • Fixes: per apuntar un alumne/a al menjador cal omplir el full d’inscripció al menjador escolar que facilitarem la primera setmana de setembre i retornar-lo al coordinador de menjador juntament la documentació requerida.
    • Eventuals: es queden dies puntuals i han de posar una nota dins la bossa.
  • Qualsevol canvi, de si un/a alumne/a es queda o no al servei de menjador no es pot comunicar a l’escola més tard de les 9:30h.
  • Cada inici de mes es donarà una còpia del menú als usuaris fixes del servei de menjador i se’n penjarà una còpia a l’entrada de l’escola.
  • Els usuaris del servei han de menjar de tot encara que només sigui poca quantitat.
  • Durant el mes de maig es pot demanar un ajut socioeconòmic pel servei de menjador. Es penjarà la informació a la cartellera i a l’entrada de l’escola.
  • La normativa del servei de menjador, per a tal que tothom la respecti i en tingui coneixement, estarà penjada a la cartellera de l’escola.
  • En cas que algun alumne/a tingui intolerància a algun aliment i per motius de salut no en pugui menjar, els pares o tutors ho hauran de manifestar durant la matrícula al centre i acreditar-ho amb un certificat mèdic.
  • Els usuaris del menjador no podran sortir del recinte escolar ni abans ni després de dinar, únicament en casos justificats amb un escrit dels pares o tutors.