CAMPANYA DE DONACIÓ DE SANG

Els infants de sisè han col·laborat amb el BANC DE SANG I TEIXITS a l’organització de la campanya de donació de sang que tindrà lloc el DIMARTS 16 DE GENER DE 16 H A 20 H   a les instal·lacions de la nostra escola.
Us animem… Llegeix més»

Bon estiu

Teniu tota la informació actualitzada en el menú escola.
Gaudiu de les vacances i ens retrobem al setembre.

Preinscricpió i matrícula curs 2023-2024

Fases

Publicació de l’oferta inicial
3 de març
INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA (1)

Presentació i/o modificació de sol·licituds 2n cicle d’educació infantil i primària
Del 6 al 20 de març

Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional
21 d’abril
INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

Presentació de reclamacions per a la llista amb la puntuació provisional
Del 21… Llegeix més»

PORTES OBERTES

El dissabte 25 de febrer, de 10h a 13h podeu venir a visitar la nostra escola.
L’equip docent i les delegades i els delegats de cada classe us acompanyaran al llarg del matí.
Les xerrades informatives per noves famílies tindran lloc a les 10:30h i a les… Llegeix més»

Buidatge de l’enquesta

Benvolgudes famílies,
Us deixem el buidatge de l’enquesta que vau contestar. Molts gràcies a tots i a totes per dedicar-hi uns minuts del vostre temps.
Ens ha servit per tenir una diagnosi de la situació en la que ens trobem i poder posar-nos a treballar de seguida.
Llegeix més»