Aquest dissabte anem a la first lego league a UVIC

Aquest any anem a First Lego League que es farà aquest proper dissabte a UVIC. Estem molt il·lusionats ja que aquest treball ens ha aportat  coneixements i valors. De moment tenim els robots a punt !!!

En aquestes fotos podeu veure tot el treball que hem fet :  la construcció del robot, com hem treballat, la implicació de pares, visita a la depuradora… i molt més !!!

Podeu veure més fotos

Recordeu que esteu convidats/es a venir a veure’ns a l’Edifici del Campus de la Torre dels Frares (Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC), C/ de la Laura 13.

I si no, ens podeu veure en directe per internet a través del web del canal de televisió local El9TV (http://www.el9nou.cat/). A més, el canal El9TV també retransmetrà l’esdeveniment en directe per televisió a la comarca d’Osona.