Projecte Educatiu Puig-Agut – Museu del Ter

Fa dos anys vam iniciar un treball educatiu amb el Museu del Ter, Fundació Miquel Martí i Pol i l’escola Puig-Agut. Fruit d’aquella col·laboració va sorgir el projecte de recitar i representar poemes de Miquel Martí i Pol.

Ara, una nova proposta de treball conjunt Museu del Ter i Escola Puig-Agut pren forma. Volem donar visibilitat a les dones treballadores a la colònia de Borgonya:

“De Vila-Seca a Borgonya…el camí de les dones cap a la fàbrica tèxtil”

Aquesta visibilitat la fem per mitjà de lectures de poemes on la temàtica és la dona.

Hem començat la tasca amb una ruta literària des de Vila-seca fins a Borgonya. En aquesta ruta ens han acompanyat mestres jubilades del Centre i han participat en la lectura de poemes:

“8 de març” Maria-Mercè Marçal.

“Dona” Mara Pérez Sierra.

“Parlen les dones” Montserrat Abelló

“Dona, en homenatge” Carme Cabús.

….

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *