Dia Internacional per l’eliminació de la violència envers les dones!!!

Hola Famílies:

El passat dia 25 de novembre de 2017 va ser el Dia Internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones, el qual vol remarcar la necessitat de seguir treballant intensament en la sensibilització i la presa de consciència per part de tota la comunitat educativa i la societat sobre la importància de la prevenció i la detecció de les relacions abusives que poden sorgir en una parella.

Us deixem aquí un enllaç per poder-ho treballar: Recursos XTEC

Esperem que ben aviat, no calgui treballar-ho per ser una societat més respectuosa.

Sugar (cançó de 1969)

“Sugar” és una cançó “bubblegum pop” escrita per Jeff Barry, i Andy Kim. El tema ha estat versionat per diferents grups, però va ser “The Archies” qui la llançà a l’èxit. Ocupa el número 63 en la llista de les millors cançons de tots els temps ( Billboard).

The Archies va ser una banda americana de ficció, formada per un grup de personatges adolescents de l’univers “Archie”.
El grup també va ser conegut pel seu èxit en el món real, a través d’una banda virtual.

Celebrem la Festa de la Castanyada!!!

Ep, Famílies:

Per tancar la Festa de la Castanyada, tots els alumnes vam ballar la cançó de l’Escola i ens ho vam passar molt bé.

A continuació, podeu observar els vostres fills/-es ballant:

Finalment, des d’aquestes línies volem agrair a totes les famílies que vau venir a col·laborar i preparar la nostra festa que va fer que sortís ben lluïda. Per això, us volem obsequiar amb aquestes imatges que podreu veure a continuació:

I també amb reportatge fotogràfic:

Esperem que us ho gaudíssim plegats.

La Comi TAC!!!

Festa de la Castanyada!!!

Hola Famílies:

Aquí us deixem el recull d’imatges que va donar de sí la Festa de la Castanyada on vam poder gaudir d’una tarda genial.

Esperem que us agradi el recull i que gaudiu com nosaltres ho vam fer.

La Comi TAC!!!

Festa de la Castanyada!!!

Estimades famílies:

El dia 31 d’octubre de 2017 celebrarem la festa de la castanyada al pati conjuntament amb tots els alumnes de la nostra escola.

Des d’aquestes línies, us informem que totes les famílies que vulgueu col·laborar amb la festa, cal que vingueu a les 14:15 al hall de l’escola.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i esperem gaudir d’una gran festa.