Gimcana Dia Pi per Palafolls

El passat dimarts 14 de març, en motiu del dia Pi, els alumnes de 3r vam fer una gimcana matemàtica per tot Palafolls.

El Dia Pi és una celebració que commemora la constant matemàtica π (pi). El Dia Pi se celebra el 14 de març (en el format de calendari mes/dia, 3/14 que representen els tres dígits més representatius de la constant).

Vam realitzar diferents proves, on la temàtica comú eren les matemàtiques: càlcul, euros, hores, gràfic, mesura, orientació, numeració, …

La gimcana va finalitzar amb la formació d’una frase que els alumnes havien de construir amb les lletres que guanyaven al superar cada prova i amb l’entrega de medalles per tots els alumnes.

A continuació teniu el vídeo de l’excursió i, tot seguit, les fotos per si us les voleu descarregar.

Fotos del dia PI