DIBUIXEM AMB EN JOAN TURU

El dia 18  d’octubre, ens va visitar en Joan Turu a l’escola i ens va  fer una xerrada als alumnes de sisè.

Ens va explicar les seves tècniques de dibuix i els passos a seguir perquè surti tan bé com ell ho sap fer.

Després li vam donar idees per fer els murals de l’entrada principal i de l’entrada de cicle Inicial i Mitjà. De la idea original dels nostres dibuixos en va crear uns nous personatges que va  plasmar a les parets.

El dia següent els alumnes de sisè vam ajudar a Joan Turu a pintar els dibuixos de l’escola i després ell en va fer els retocs finals.  Van quedar molt bonics!

Podeu clicar a la imatge per veure les fotografies.

Reporteres: Àngela i Catalina

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *