EXPLICA’M UN CONTE

Durant aquest trimestre els nens i nenes de l’escola hem tingut la sort de gaudir d’alguns contes a l’hora del pati. L’activitat s’ha dut a terme a la biblioteca de l’escola i algunes mestres ens han fet passar una bona estona gaudint de la lectura.

L’Alba ha explicat un conte a Infantil, Nera la fil.fil·loxera, un altre a Cicle Inicial, Sopa de Pedres i per últim un a Cicle Mitjà, El Pallasso sense final, un conte màgic, escrit per ella mateixa, on els alumnes havíem d’inventar-nos entre tots un final.

També hem pogut passar una bona estona amb la Santitos, ens ha explicat als nens i nenes de Cicle Inicial una història plena de tendresa i emoció, “Les meves petites alegries” de Christine Roussey.

Per veure més imatges cliqueu a la foto

Avaluació i competències

El Departament d’Ensenyament ha publicat un nou Currículum i una nova manera d’avaluar, reflectida en el nou DECRET 119/2015, de 23 de juny i a l’ORDRE ENS164/2016, de 14 de juny.

Això ens porta a una nova manera d’avaluar al nostre alumnat, a partir de nous conceptes que cal que ens hi anem familiaritzant:

1. L’informe està organitzat en àrees.
  2. Cada àrea és avaluada en cadascuna de les seves dimensions d’aprenentatge.
  3. Cada dimensió correspon a un agrupament de diverses competències.
  4. Les avaluacions de les àrees i les seves dimensions tindran les següents qualificacions:

NOVES QUALIFICACIONS

Assoliment Excel·lent          AE

Assoliment Notable             AN

Assoliment Satisfactori        AS

No Assoliment                     NA

Per més informació podeu clicar a la imatge inferior i llegir el document explicatiu