Sant Jordi-Concurs literari, de dibuix i llegenda

Aquest matí hem celebrat la festa de Sant Jordi al pati de l’escola. Al llarg del matí hem donat els premis de dibuix, els premis literaris, així com un reconeixement als participants del concurs de lectura en veu alta i al guanyador del punt de llibre. Tanmateix hem realitzat el sorteig de l’enigma que la Rateta de la biblioteca ens va preparar.

Aquí us deixem els enllaços als diferents actes:

Textos guanyadors del concurs literari

Vídeos dels guanyadors fent la seva lectura

Premis del concurs de dibuix

Llegenda de Sant Jordi dramatitzada per l’alumant de cinquè

Fotografies

FEM LA MONA!

Avui els nens i nenes d’Infantil hem preparat un esmorzar molt especial: LA MONA!!
Hem organitzat grups i cada un feia una tasca: les plomes de paper, les estovalles i les blondes per decorar la garlanda. Un cop ho teniem tot enllestit ens hem entaulat i… Llegeix més»

La Terra es fon

El canvi climàtic  31 de març de 2017
Avui al matí, als alumnes de cinquè, ens han fet una xerrada molt interessant sobre el canvi climàtic. Per entendre què és l’efecte hivernacle hem fet un experiment molt senzill per demostrar com podem variar la temperatura de… Llegeix més»