ELS AGENTS RURALS A 3r

Els agents rurals van venir a la classe de 3r a fer-nos un taller, “Conèixer ens ajuda a prevenir”.
Vam aprendre moltes coses i vam gaudir molt amb l’activitat.
Cliqueu la imatge per veure les fotos.

FEM PAPER!!!

Els nens i nenes de 3r avui hem fet un taller a càrrec de la Mancomunitat, hem après a fer paper.
Ha estat molt divertit!!!
Recordeu les 3 erres: REDUIR-REUTILITZAR-RECICLAR
Cliqueu la imatge per veure les fotos.

L’hora del conte

Aquest curs hem iniciat noves activitats amb les que pretenem millorar el plaer de la lectura entre el nostre alumnat.
Una d’aquestes activitats és L’ HORA DEL CONTE. Aquesta activitat és possible gràcies a la participació dels mestres que explicaran contes a l’hora del pati i… Llegeix més»

Bibliopati

Avui hem començat el bibliopati! Els nostres alumnes, a les hores del pati, tenen un espai més on poden llegir i comentar amb els companys. Ha estat un èxit i esperem augmentar el plaer de la lectura entre l’alumnat. Si cliqueu a la foto veureu les… Llegeix més»