Recomanem contes!

Els nens i nenes de la classe dels Bastoners i Bastoneres hem fet unes breus recomanacions als més petits de l’escola. Hem vist contes de la biblioteca de l’escola que pensem que els hi poden agradar als més petits!!
Esperem que us agradi!

Ens visita la Susana Peix i el Sebastià Serra a Infantil

El dilluns  els alumnes d’educació infantil vam estar tot el matí acompanyats de la Susana Peix i el Sebastià Serra.

Va ser un matí molt emocionant. Vam gaudir de la Susana explicant-nos els seus contes acompanyats de la màgia del Sebastià dibuixant al mateix temps i fent unes creacions d’allò més maques.

Moltes gràcies per la visita, ens ho vam passar molt bé!

Podeu veure el vídeo amb les fotos o clicar a aquest enllaç per descarregar-les.

Recordant a la Noe

La comunitat educativa de l’Escola Dr. Samaranch vol agrair les mostres de condol rebudes per part d’innumerables persones, entitats i institucions que han volgut expressar la seva solidaritat per la pèrdua de la nostra companya , Noemí Serra.

Us informem que el dia 2 de juny, a les 15:30h i al pati de l’escola es farà un acte de record obert a tothom que ens vulgui acompanyar.

Guanyadors Jocs Florals Escolars de Catalunya

Les nostres alumnes Carla Siles, de quart i Alexandra Mendoza, de sisè, han estat guanyadores dels Jocs Florals Escolars de Catalunya, en la seva primera fase a l’Alt Penedès.

Aquí teniu les dues alumnes llegint els textos. Felicitats pel gran treball realitzat.

El dia 19 de maig aniran a la final territorial a Barcelona. Ja us informarem dels resultats en aquesta fase.