JORNADA DE PORTES OBERTES

( No cal fer cita prèvia)
Dia 26 de febrer a les 18:00 visita i 19:00 presentació general
Us esperem !

JUGUEM AMB LES RAJOLES

A LA SORTIDA DE LA PEDRERA ENS VAN MOSTRAR LES RAJOLES QUE VA DISSENYAR EN GAUDÍ.
LA GUIA ENS VA ENSENYAR ELS DIBUIXOS D’UN CARGOL, UNA PLANTA I UNA ESTRELLA DE MAR QUE ES VEIEN QUAN S’AJUNTAVEN LES RAJOLES.

A LA CLASSE HEM JUGAT AMB AQUESTES… Llegeix més»

A P5 ENS SORPRENEM!

EL CESIRE ENS HA DEIXAT UN MICROSCOPI I HEM MIRAT DIFERENTS OBJECTES I TAMBÉ ALGUNES PARTS DEL COS.
HAN OBSERVAT QUE ELS LLUENTONS DE LES SAMARRETES SEMBLEN CD I QUE EL SUCRE TÉ FORMA DE PRISMA I SEMBLA GLAÇONS, HAN VIST LA FORMA DELS DIFERENTS TIPUS… Llegeix més»

TASTET DE BOTIFARRA D’OU

I DESPRÉS DELS TALLERS DE LA DISBAUXA, VAM ANAR AL PATI A FER UN TASTET DE BOTIFARRA D’OU JA QUÈ ERA DIJOUS GRAS. AL MATEIX TEMPS, VAM APROFITAR PER DONAR LES GRÀCIES ALS NENS I LES NENES DE 5è PER LA SEVA AJUDA I COMPANYIA!

Llegeix més»

TALLERS DE LA DISBAUXA

AHIR DIJOUS VAM FER ELS TALLERS DE LA DISBAUXA ENTRE TOTS ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL. A MÉS A MÉS VAN BAIXAR ELS NENS DE 5è PER COMPARTIR-LOS AMB NOSALTRES I ENS VAN AJUDAR MOLT.
ENS HO VAM PASSAR D’ALLÒ MÉS… Llegeix més»

ORDRES DE CARNESTOLTES A P3

EL REI CARNESTOLTES HA MANAT QUE…
DIMARTS VINGUÉSSIM AMB EL CAP ESBOJARRAT!
DIMECRES PORTÉSSIM ALGUNA COSA RELACIONADA AMB EL MAR!
I DIJOUS ALGUNA COSA AMB LA QUAL DORMIM!
I ARA ESTEM TOTS IMPACIENTS PER SORTIR DEMÀ FENT RUA PEL CARRER!

ANEM A LA PEDRERA

ELS NENS I NENES DE P4 HEM COMENÇAT EL MES DE FEBRER AMB UNA VISITA MOLT INTERESSANT A LA PEDRERA.
ALLÀ ENS VAN EXPLICAR MOLTES COSES D’AQUEST EDIFICI I DEL SEU ARQUITECTE: L’ANTONI GAUDÍ.
VAM PUJAR A LES GOLFES I AL TERRAT. TAMBÉ VAM PODER OBSERVAR: LA… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

La setmana pasada la nostra bibliotecària, la Noemí, ens va explicar el conte de “Coco i Piu”.
Alexis Deacon
Ekaré, 2012
A la platja hi ha dos ous molt junts, dels quals neixen un cocodril i un ocell. “Hola, germà”, se saluden.
Coco i Piu aprendran a fer-ho… Llegeix més»

QUINA SORPRESA !

AVUI QUAN HEM ARRIBAT A L’ESCOLA HEM TINGUT UNA GRAN SORPRESA. TOTA L’ENTRADA DE L’ESCOLA ESTAVA DECORADA COM SI FOS EL FONS DEL MAR. HI HAVIA DE TOT: UN TAURÓ, PEIXOS, MEDUSES, POPS, TORTUGUES, AIGUA, UN SUBMARÍ I MOLTES COSES MÉS. INCREÏBLE!!!

Llegeix més»

LA DISFRESSA DE P5

A P5 ENS HA TOCAT DISFRESSAR-NOS DE MEDUSES. AL PRINCIPI NO SABÍEM COM FER-HO, PERÒ AMB LES IDEES DE LES MARES, LES MESTRES I ELS ALUMNES HEM FET UNA DISFRESSA SENZILLA I BONICA. LES MARES ENS HAN AJUDAT MOLT. JA TENIM GANES QUE ARRIBI DIVENDRES… Llegeix més»

RAJOLES

EN UN PAPER QUADRAT HEM DIBUIXAT UNA RAJOLA. HEM POSAT LA RAJOLA ENTRE DOS MIRALLS I ES VEIEN QUATRE RAJOLES

PIET MONDRIAN

HEM OBSERVAT UNS QUADRES DEL PINTOR PIET MONDRIAN. ENS HAN INSPIRAT PER FER UN QUADRE AMB LINIES RECTES I PINTAR UNS QUANTS ESPAIS.

DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU A P5

AVUI, DIA DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU HEM COMPARTIT UNA ESTONA AMB UNES COMPANYES I UNS COMPANYS DE TERCER. HEM COMENTAT UNS VÍDEOS, HEM CANTAT UNES CANÇONS I HEM DECORAT UN COLOM DE LA PAU AMB ELS NOSTRES NOMS I UNES FRASES.
EN ACABAR… Llegeix més»