Jornada de portes obertes.pati mans

La jornada de portes obertes de la nostra escola tindrà lloc el dia 7 de març.

Consisteix en una visita de les instal·lacions on podreu fer un recorregut lliurement per l’escola de les 18h a les 19h. Seguidament, a les 19h farem una reunió informativa on s’explicarà el projecte de l’escola.

Pel bon desenvolupament de la reunió, els infants només podran venir a la visita de l’escola

Carnestoltes 2017

Aquest matí, quan hem arribat a l’escola, hem tingut una gran sorpresa!!!
Hem trobat l’escola disfressada amb tot de jocs i preparada per a la disbauxa de l’arribada de Sa Majestat Carnestoltes!!!
Gràcies famílies!

DISFRESSES DE CARNAVAL

AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT A FER LES DISFRESSES DE CARNAVAL. ELS NENS I NENES DE P3 ANIREM DE “MEMORY”. ALGUNES MARES I PARES ENS HAN VINGUT A AJUDAR I VOLÍEM DONAR-LOS LES GRÀCIES A ELLS I ALS QUE NO HAN POGUT VENIR PERÒ SEGUR QUE… Llegeix més»

TENIM UN FORMIGUER!

EL CESIRE ENS HA DEIXAT UN FORMIGUER PER A QUE PUGUEM VEURE COM VIU UNA COLÒNIA DE FORMIGUES, SENSE QUE SE’NS ESCAPIN PER LA CLASSE!
HAN VIST COM SURTEN A BUSCAR EL MENJAR I TAMBÉ COM BEUEN.
OBSERVANT MOLT DISTINGEIXEN EL MENJAR DELS OUS I DE LES… Llegeix més»

TITELLES A L’ESCOLA

FA UNS DIES VAN VENIR A L’ESCOLA UNES TITELLAIRES, VAM BAIXAR AL GIMNÀS I ENS VAN EXPLICAR EL CONTE DELS TRES PORQUETS. ENS VA AGRADAR MOLT!

El racó de la Biblioteca

Aquest mes de febrer també hem reiniciat l’hora del conte a la Biblioteca de l’escola amb els infants d’educació infantil i cicle inicial. Hem començat l’any amb La Lola se’n va a l’Àfrica i en Max i els superherois.… Llegeix més»

Iniciem el préstec de llibres de la Biblioteca!

Aquesta setmana, després d’haver catalogat el munt de llibres que ens ha portat el Tió, hem iniciat el servei de préstec de la biblioteca de l’escola per l’alumnat de cicle superior. I, a partir de la propera setmana ,el préstec s’estendrà també a cicle mitjà!
L’alumnat d’aquestes franges d’edat tindran la possibilitat d’endur-se a casa un… Llegeix més»

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

HEM ANAT A LA FUNDACIÓ MIRÓ, HEM VIST QUE A EN JOAN MIRÓ LI AGRADAVA MOLT FER TAQUES, LÍNIES, ESTRELLES, LLUNES I MOLTES MÉS COSES. PER PINTAR ELS SEUS QUADRES FEIA SERVIR EL COLOR VERMELL, BLAU, GROC, NEGRE I ALTRES. A VEGADES ELS ESQUITXAVA! TAMBÉ… Llegeix més»

LA TAULA DE LLUM A P3

ELS CARAGOLS I LES PAPALLONES HAN JUGAT AMB LA TAULA DE LLUM QUE VAN PORTAR ELS REIS.
HAN OBSERVAT QUÈ ELS PASSA ALS COLORS DE LES PECES QUAN ES POSEN A SOBRE DELS PAPERS. LA PEÇA BLAVA A SOBRE DEL PAPER GROC, LA GROGA A SOBRE… Llegeix més»

Dia de la No Violència i la Pau

Aquest matí, amb motiu del dia escolar de la No Violència i la Pau, els nens i nenes de l’escola Diputació hem fet un acte conjunt al pati per reflexionar sobre la importància de la No Violència. Aquest acte ha estat el punt culminant del… Llegeix més»

HEM JUGAT AMB EL BEEBOT

HEM JUGAT AMB EL BEEBOT. ÉS UNA ABELLA ROBOT QUE CAMINA CAP ENDAVANT I CA ENRERE SEGUINT LES ORDRES QUE LI DONEM QUAN CLIQUEM A SOBRE DE LES SEVES FLETXES.

AUTORETRATS

LES NENES I ELS NENS DE P5 HEM FET ELS NOSTRES AUTORETRATS AMB CERES I AQUAREL·LES. SOM UNS ARTISTES! >>> Àlbum de fotos

BARREJA DE COLORS

ELS NENS I NENES DE P3 HEM BARREJAT AMB LES MANS PINTURES DE DIFERENTS COLORS I HEM DESCOBERT QUE APAREIXIEN COLORS NOUS. MIREU QUÈ BÉ ENS HO HEM PASSAT! >>> Àlbum de fotos

LLETRES I NOM

AL LLARG DEL 1er TRIMESTRE ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE P-4 HAN FET MOLTES ACTIVITATS DE LLENGUA DESTINADES A CONÈIXER LES LLETRES DE L’ABECEDARI.
MOLTES D’AQUESTES ACTIVITATS HAN ESTAT RELACIONADES AMB EL SEU PROPI NOM I EL DELS SEUS COMPANYS I COMPANYES DE… Llegeix més»