Jornada de portes obertes.pati mans

La jornada de portes obertes de la nostra escola tindrà lloc el dia 7 de març.

Consisteix en una visita de les instal·lacions on podreu fer un recorregut lliurement per l’escola de les 18h a les 19h. Seguidament, a les 19h farem una reunió informativa on s’explicarà el projecte de l’escola.

Pel bon desenvolupament de la reunió, els infants només podran venir a la visita de l’escola

BARREJA DE COLORS

ELS NENS I NENES DE P3 HEM BARREJAT AMB LES MANS PINTURES DE DIFERENTS COLORS I HEM DESCOBERT QUE APAREIXIEN COLORS NOUS. MIREU QUÈ BÉ ENS HO HEM PASSAT! >>> Àlbum de fotos

LLETRES I NOM

AL LLARG DEL 1er TRIMESTRE ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE P-4 HAN FET MOLTES ACTIVITATS DE LLENGUA DESTINADES A CONÈIXER LES LLETRES DE L’ABECEDARI.
MOLTES D’AQUESTES ACTIVITATS HAN ESTAT RELACIONADES AMB EL SEU PROPI NOM I EL DELS SEUS COMPANYS I COMPANYES DE… Llegeix més»

TREBALL D’EGIPTE- 6è

Les classes de 6è hem fet un treball sobre Egipte: els seus temples i Déus, la seva alimentació, el procés de momificació, la seva vida quotidiana, la seva escriptura… També hem realitzat unes maquetes de les tres piràmides més conegudes i famoses.
Mireu que bé ens… Llegeix més»

El racó de la Biblioteca

Bones festes!

Si encara heu de fer la carta als Reis no us oblideu de posar-hi unes miques d’aventures! Des de la biblioteca de l’escola us deixem unes quantes idees…… Llegeix més»

Arriba Nadal

Ha passat un any més i arriben novament les festes de Nadal.

En aquestes dates fem tot un seguit d’activitats que ens ajuden a conèixer una tradició arrelada a la nostra cultura i, sobretot, fomentem la relació entre els alumnes de l’escola mitjançant activitats entre grans i petits, activitats que ens fan sentir part de l’escola.… Llegeix més»

CARTA ALS REIS

Aquesta setmana els nens i nenes de 6è han escrit unes cartes molt especials als Reis.
En els seus escrits han demanat desitjos per millorar com a persones, com estudiants, com a ciutadans….
Us animem a llegir els seus desitjos

FEM ELS ÀLBUMS

FA DIES VAM FER LA TAPA AMB PINTURA DE COLOR VERD, BALES I PURPURINA PLATEJADA. MIREU QUÈ MAQUES!!! >>> Àlbum de fotos.
I AVUI HEM FET TOT SOLETS L’ÀLBUM. HEM TREBALLAT MOLT. ESPEREM QUE US AGRADI >>> Àlbum de fotos.

Casal de Nadal

Salutacions Famílies!
Recordeu que, durant les vacances de Nadal, l’escola no tanca, sinó que estarem fent el Casal de Nadal. Tenim molts dies per davant i encara hem de fer el Pessebre del Casal, el Tió, la preparació de la Nit de Cap d’Any i la… Llegeix més»

MUSEU DE MATEMÀTIQUES

Ahir els cursos de 6è vam visitar el Museu de Matemàtiques que es troba al palau Mercader de Cornellà. Les activitats realitzades van estar relacionades amb la geometria, políedres, il·lusions òptiques, miralls, estadística, probabilitat….. Ens va agradar molt.