CALENDARI DE REUNIONS

L’escola Diputació organitza una reunió amb les famílies de cada  nivell per informar-les sobre aspectes generals del centre pel  curs 2018-19 . Us hi esperem !
REUNIÓ D’ EDUCACIÓ INFANTIL: El 3 d’octubre a les 18:00h
REUNIÓ DE CICLE INICIAL: El 27 de setembre a les 18:00h
REUNIÓ DE… Llegeix més»

PRIMER MATÍ AL PATI

AVUI DIVENDRES JA ENS HEM TROBAT TOTS A LA CLASSE I HEM PASSAT JUNTS TOT EL MATÍ. HEM JUGAT, HEM ESMORZAT I DESPRÉS HEM BAIXAT A JUGAR AL PATI. ENS HA ENCANTAT DESCOBRIR-LO A FONS!!!

ÀLBUM DE FOTOS

PRIMER MATÍ A P3

AVUI HA ESTAT EL NOSTRE PRIMER DIA A L’ESCOLA. HEM ANAT UNA ESTONA AL MATÍ I HEM ESTAT JUGANT, CANTANT, BALLANT, RIENT … I TAMBÉ HEM PLORAT UNA MIQUETA!

ÀLBUM DE FOTOS

Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que la Noemí ens ha explicat aquesta última setmana de curs: “De quin color és un petó?” a P3, P4 i P5 i “Efímera“a 1er i 2on. Tots dos són contes per treballar les emocions.
Ara, durant l’estiu, trobarem a faltar aquestes… Llegeix més»

EL NOSTRE ÚLTIM ÀLBUM A P3

JA HEM FET EL NOSTRE ÚLTIM ÀLBUM A P3. SENSE ADONAR-NOS, HEM ACABAT EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA, EN EL QUAL HEM TREBALLAT, HEM JUGAT, HEM CANTAT, HEM BALLAT, HEM PLORAT, HEM RIGUT, HEM FET NOUS AMICS I AMIGUES I … ENS HEM FET… Llegeix més»

JOCS AL PATI A EDUACIÓ INFANTIL

AVUI, ÚLTIM DIA A L’ESCOLA, TOTS ELS NENS I LES NENES DE P3, P4 I P5 HEM BAIXAT AL PATI DELS GRANS A FER JOCS MOLT DIVERTITS PER ACOMIADAR-NOS TOTS JUNTS D’AQUEST CURS. ENS HAN ACOMPANYAT ALGUNS NENS I NENES DE 5è I TOTS PLEGATS… Llegeix més»

P5 – SOM DE P5!

ESTEM A LA RECTA FINAL. A PUNT DE TRAVESSAR LA META. A UN PAS D’ANAR A PRIMÀRIA. RENOI! QUINA PARAULA TAN GRUIXUDA! PRIMÀRIA!!
ARRIBATS A AQUEST PUNT, ATUREM-NOS UNA MICA, MIREM ENRERE I RECORDEM AMB MÚSICA I AFECTE LA NOSTRA PETITA HISTÒRIA… AL PARVULARI.
NOSALTRES NO US… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que la nostra bibliotecària, la Noemí, ens ha explicat  aquesta setmana: “El petit blau i el petit groc” a P3, P4 i P5 i “Vermell: història d’una cera de colors“a 1er i 2on.
Tots dos van sobre la temàtica dels colors. Amb ells… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que ens ha explicat la Noemí, la nostra bibliotecària, aquesta setmana: “Ralf” a P3, P4 i P5 i “Terrible”a 1er i 2on. Tots dos són contes que parlen sobre l’acceptació d’un mateix i de la diferència. Com sempre, ens han agradat molt!
Llegeix més»

P3 – PINTEM AMB FARINA

L’ALTRE DIA VAM BARREJAR FARINA, AIGUA I PINTURA DE DOS COLORS, I VAM PINTAR AMB LES MANS ESCAMPANT LA BARREJA A SOBRA D’UNA CARTOLINA, DIBUIXANT TAMBÉ AMB ELS DITS. ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ. MIREU LES FOTOS PER COMPROVAR-HO!

ÀLBUM… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana a la biblioteca hem gaudit d’aquest llibre capicuat amb un final sorprenent: “Germans”!!!

Rocio Bonilla
Animallibres, 2018
–Tenir un germà és molt molest! Sembla una mona, sempre fent pallassades.
–Tenir una germana també és molt molest! Tot li sembla malament i no em deixa jugar al… Llegeix més»