El claustre de mestres i tot el personal de l’escola us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-18.

RACONS A P3

AQUESTA SETMANA HEM COMENÇAT ELS RACONS: MATEMÀTIQUES, GRAFISME, MOTRICITAT FINA, LLENGUA I JOCS DE TAULA!

RACONS A P4

ELS NENS I NENES DE P4 HEM COMENÇAT A TREBALLAR PER RACONS. TENIM EL RACÓ DE LLENGUA, EL DE MATEMÀTIQUES, EL DE GRAFISME I FONOLOGIA, EL DE JOC MOTRIU I EL DE JOCS DE TAULA.
TREBALLEM JUGANT I MANIPULANT DIFERENTS MATERIALS.

COMENCEM UN NOU CURS!

JA HEM COMENÇAT UN NOU CURS I HEM ESCOLLIT EL NOM DE LA CLASSE.
ENTRE TOTS ELS ANIMALS MARINS ENS HEM DECIDIT PER: CAVALLETS DE MAR ELS NENS/ES DE P4A I PER DOFINS ELS NENS/ES DE P4B.

PRIMERS DIES A P3

AQUESTS PRIMERS DIES D’ESCOLA HAN ESTAT PLENS D’EMOCIONS I NOUS DESCOBRIMENTS: COMPANYS I COMPANYES NOVES, UNA CLASSE NOVA, UN PATI NOU, UN MENJADOR NOU! ALGUNA ESTONETA HEM PLORAT PERÒ TAMBÉ HEM JUGAT MOLT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

Projecte patis

Al llarg del curs 2016-17, tota l’escola vam pensar com ens agradaria que fossin els nostres patis. En aquest vídeo podeu veure tot el procés!

S’ACABA L’ESCOLA I COMENÇA L’ESTIU!

ELS NENS I NENES DE P4 S’HAN FET GRANS I HAN TREBALLAT MOLT.
JA ÉS HORA DE DESCANSAR!
DONEM LES GRÀCIES A TOTHOM I DESITGEM QUE PASSEU BONES VACANCES.
ENS RETROBEM A L’ESCOLA AL SETEMBRE.
BON ESTIU!

TREBALLS TAC

Aquí teniu els treballs que han realitzat els alumnes de Cicle Superior a l’aula d’informàtica.
Els cursos de 5è i 6è van cercar informació sobre diferents jocs que van treballar amb l’OpenOffice Impress.
També els alumnes de 6è van dissenyar la seva pròpia pàgina web amb el… Llegeix més»

FEM L’ÀLBUM

TORNEM A FER L’ÀLBUM I, SENSE ADONAR-NOS, JA HEM ACABAT EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA. HEM TREBALLAT, HEM JUGAT, HEM CANTAT, HEM FET NOUS AMICS I AMIGUES, HEM BALLAT, HEM PLORAT, HEM RIGUT I … ENS HEM FET MOLT I MOLT GRANS.
TOT L’EQUIP DE… Llegeix més»

JOCS AL PATI

AHIR VAM BAIXAR TOTS ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 AL PATI DELS GRANS. PER ACOMIADAR-NOS D’AQUEST CURS VAM FER DIFERENTS JOCS AL PATI. ELS NENS I NENES DE 5è ENS VAN AJUDAR I TOTS PLEGATS ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

CONCERT A L’ESCOLA

AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA DEL CONCERT D’EDUCACIÓ INFANTIL. ELS DIFERENTS GRUPS-CLASSE ENS VAN CANTAR ALGUNES DE LES CANÇONS QUE HAVIEN APRÈS AMB LA MONTSERRAT AL LLARG DEL CURS!

I DESPRÉS DE TRES MESOS…

LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL SÓN UNS GRANS HORTOLANS PERQUÈ HAN CUIDAT MOLT LES PLANTES.
SI VOLEU VEURE COM ESTAN DESPRÉS DE TRES MESOS, CLICEU SOBRE LES IMATGES QUE VEIEU A SOTA.