S’ACABA L’ESCOLA I COMENÇA L’ESTIU!

ELS NENS I NENES DE P4 S’HAN FET GRANS I HAN TREBALLAT MOLT.
JA ÉS HORA DE DESCANSAR!
DONEM LES GRÀCIES A TOTHOM I DESITGEM QUE PASSEU BONES VACANCES.
ENS RETROBEM A L’ESCOLA AL SETEMBRE.
BON ESTIU!

FEM L’ÀLBUM

TORNEM A FER L’ÀLBUM I, SENSE ADONAR-NOS, JA HEM ACABAT EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA. HEM TREBALLAT, HEM JUGAT, HEM CANTAT, HEM FET NOUS AMICS I AMIGUES, HEM BALLAT, HEM PLORAT, HEM RIGUT I … ENS HEM FET MOLT I MOLT GRANS.
TOT L’EQUIP DE… Llegeix més»

JOCS AL PATI

AHIR VAM BAIXAR TOTS ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 AL PATI DELS GRANS. PER ACOMIADAR-NOS D’AQUEST CURS VAM FER DIFERENTS JOCS AL PATI. ELS NENS I NENES DE 5è ENS VAN AJUDAR I TOTS PLEGATS ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

CONCERT A L’ESCOLA

AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA DEL CONCERT D’EDUCACIÓ INFANTIL. ELS DIFERENTS GRUPS-CLASSE ENS VAN CANTAR ALGUNES DE LES CANÇONS QUE HAVIEN APRÈS AMB LA MONTSERRAT AL LLARG DEL CURS!

I DESPRÉS DE TRES MESOS…

LES NENES I ELS NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL SÓN UNS GRANS HORTOLANS PERQUÈ HAN CUIDAT MOLT LES PLANTES.
SI VOLEU VEURE COM ESTAN DESPRÉS DE TRES MESOS, CLICEU SOBRE LES IMATGES QUE VEIEU A SOTA.

TEATRE 6è

AL GIMNÀS DE L’ESCOLA ELS NENS I NENES DE 6è ENS VAN REPRESENTAR UNA OBRA DE TEATRE MOLT DIVERTIDA. QUINS ARTISTES, HO VAN FER MOLT BÉ!

REPRESENTACIÓ SANT JORDI

JA FA MOLTS I MOLTS DIES VAM REPRESENTAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI A CLASSE. ENS VAM DISFRESSAR DE PRINCESA, CAVALLER, REI, REINA, DRAC I GENT DEL POBLE. VA SER MOLT DIVERTIT!

JORNADA DEL CAMÍ AMIC (P3 I P4)

EL PASSAT DIMECRES VAM CELEBRAR UNA ALTRA JORNADA DEL CAMÍ AMIC. ELS NENS I NENES DE P3 I P4 AQUEST ANY VAM ANAR A L’ESCOLA AURÓ, ALLÀ HI HAVIEN MOLTS NENS I NENES D’ALTRES ESCOLES. VAM BALLAR MOLT I ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!

FARINA, AIGUA I PINTURA

HEM BARREJAT FARINA, AIGUA I PINTURA I ENS HA SORTIT UNA BARREJA QUE HEM ESCAMPAT PER TOT EL FULL, HEM DIBUIXAT AMB ELS DITS, HEM ESBORRAT I HEM TORNAT A DIBUIXAR. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!