Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que la Noemí ens ha explicat aquesta última setmana de curs: “De quin color és un petó?” a P3, P4 i P5 i “Efímera“a 1er i 2on. Tots dos són contes per treballar les emocions.
Ara, durant l’estiu, trobarem a faltar aquestes… Llegeix més»

EL NOSTRE ÚLTIM ÀLBUM A P3

JA HEM FET EL NOSTRE ÚLTIM ÀLBUM A P3. SENSE ADONAR-NOS, HEM ACABAT EL NOSTRE PRIMER ANY A L’ESCOLA, EN EL QUAL HEM TREBALLAT, HEM JUGAT, HEM CANTAT, HEM BALLAT, HEM PLORAT, HEM RIGUT, HEM FET NOUS AMICS I AMIGUES I … ENS HEM FET… Llegeix més»

JOCS AL PATI A EDUACIÓ INFANTIL

AVUI, ÚLTIM DIA A L’ESCOLA, TOTS ELS NENS I LES NENES DE P3, P4 I P5 HEM BAIXAT AL PATI DELS GRANS A FER JOCS MOLT DIVERTITS PER ACOMIADAR-NOS TOTS JUNTS D’AQUEST CURS. ENS HAN ACOMPANYAT ALGUNS NENS I NENES DE 5è I TOTS PLEGATS… Llegeix més»

P5 – SOM DE P5!

ESTEM A LA RECTA FINAL. A PUNT DE TRAVESSAR LA META. A UN PAS D’ANAR A PRIMÀRIA. RENOI! QUINA PARAULA TAN GRUIXUDA! PRIMÀRIA!!
ARRIBATS A AQUEST PUNT, ATUREM-NOS UNA MICA, MIREM ENRERE I RECORDEM AMB MÚSICA I AFECTE LA NOSTRA PETITA HISTÒRIA… AL PARVULARI.
NOSALTRES NO US… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que la nostra bibliotecària, la Noemí, ens ha explicat  aquesta setmana: “El petit blau i el petit groc” a P3, P4 i P5 i “Vermell: història d’una cera de colors“a 1er i 2on.
Tots dos van sobre la temàtica dels colors. Amb ells… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquests són els contes que ens ha explicat la Noemí, la nostra bibliotecària, aquesta setmana: “Ralf” a P3, P4 i P5 i “Terrible”a 1er i 2on. Tots dos són contes que parlen sobre l’acceptació d’un mateix i de la diferència. Com sempre, ens han agradat molt!
Llegeix més»

P3 – PINTEM AMB FARINA

L’ALTRE DIA VAM BARREJAR FARINA, AIGUA I PINTURA DE DOS COLORS, I VAM PINTAR AMB LES MANS ESCAMPANT LA BARREJA A SOBRA D’UNA CARTOLINA, DIBUIXANT TAMBÉ AMB ELS DITS. ENS HO VAM PASSAR MOLT I MOLT BÉ. MIREU LES FOTOS PER COMPROVAR-HO!

ÀLBUM… Llegeix més»

Animació lectora a la biblioteca

Aquesta setmana a la biblioteca hem gaudit d’aquest llibre capicuat amb un final sorprenent: “Germans”!!!

Rocio Bonilla
Animallibres, 2018
–Tenir un germà és molt molest! Sembla una mona, sempre fent pallassades.
–Tenir una germana també és molt molest! Tot li sembla malament i no em deixa jugar al… Llegeix més»

P4 SORTIDA AL CRAM

AHIR ELS NENS I NENES DE P4 VAM ANAR D’EXCURSIÓ AL CRAM. ALLÀ VAM VEURE TORTUGUES I ENS VAN EXPLICAR COM SÓN I PERQUÈ ESTAN ALLÀ. TAMBÉ VAM FER UN SIMULACRE DE SALVAMENT DE DOFINS.
DESPRÉS VAM ANAR A DINAR AL PARC I VAM ESTAR JUGANT… Llegeix més»

P3 i P4 – JORNADA DEL CAMÍ AMIC

DIVENDRES PASSAT ELS NENS I NENES DE P3 I P4 VAM ANAR AL PATI DE L’ESCOLA ELS LLORERS PER CELEBRAR, JUNT AMB LES ALTRES ESCOLES DEL BARRI, UNA NOVA JORNADA DEL CAMÍ AMIC, EN AQUEST CAS GAUDINT D’UN ESPECTACLE DEL GRUP AMBAUKA.
VAM BALLAR, VAM… Llegeix més»