APADRINAMENT LECTOR

SISÈ COMENÇA L’APADRINAMENT  A L’ESCOLA BENVIURE

El dijous dia 26 d’octubre tot 6è i tot 1r ens vam reunir a la biblioteca per començar l’ apadrinament.

L’ apadrinament és una activitat on nens de 6é  ajuden a llegir gaudint als nens i les nenes de 1r.

Cada nen/a de 6è  és el padrí /o padrina d’un nen/a de 1r.

La sessió és de 45 minuts per a què  el nens i nenes llegeixin contes amb nosaltres.

La primera sessió  les tutores de 1r i de 6è ens van llegir un conte a tothom. Després l’Elena la tutora de 1r i la Mari Carmen la tutora de 6è B van dir les parelles de l’apadrinament

Hem fet dos grups per a què així no coincideixin tantes persones fent l’apadrinament  alhora. Per això un grup va el dijous i la següent setmana va l’altre grup.

El dijous dia 2 de Novembre va començar el primer grup.

La nostre experiència ha sigut molt bona i molt divertida ens ho hem passat molt be i els nens/nenes de 1r han rigut molt i s’ho passen molt bé.

Alba, Telma i Yasmine alumnes de 6è A