SANT JORDI 2021

Per fi aquest Sant Jordi ens ha semblat respirar un cert aire de normalitat tot i l’època pandèmica que estem vivint.

L’Escola l’Estel i tothom que ho ha desitjat ha pogut tornar a gaudir d’un Recital de Poemes a la Plaça de l’Ajuntament. No cal dir que l’AMPA també hi va fer la seva paradeta de roses i llibres.

El recital ha estat molt divers i acolorit, amb tot un repertori de poemes molt bonics i fins i tot una cançó de la Llegenda de Sant Jordi. Visualment era agradable veure tants complements plàstics elaborats pels alumnes que feien que la diada desprengués un aire més festiu i sobretot veure la plaça tan plena.

Després del recital els i les alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior van fer la lectura del conte col·laboratiu que podreu trobar en aquest mateix bloc. Aquest conte es comença a la classe de P3 i s’acaba a la de sisè, els alumnes amb la seva imaginació i creativitat decideixen quins personatges surten al conte i quines aventures els succeiran. Un conte molt nostrat perquè és fruit de l’esforç de tota l’escola, no cal dir que a més a més cada grup-classe fa les il·lustracions corresponents al text que ha produït, aquesta vegada les hem penjat a la façana de l’Ajuntament per tal que tot el públic les pogués contemplar. La coordinadora de la biblioteca ha vetllat fins a l’últim instant per fer-ho possible.

També es va aprofitar la diada per entregar els premis a les semifinalistes del Concurs de Lectura en Veu Alta, la Laia Rosell i la Jana García.

Seguidament l’AMPA va fer l’entrega d’un lot de llibres per cada cicle, aprofitem des d’aquí per agrair el seu esforç, ja que amb el moment que vivim els resulta molt difícil fer activitats per recollir diners, malgrat tot hem tingut el seu regal igualment.

En acabat es va visitar la parada per cicles i respectant els grups bombolla.

El públic assistent en tot moment va respectar les normes de seguretat vigents i els seus rostres reflectien la il·lusió d’haver-nos pogut retrobar de nou en una diada tan especial i plena de llum.