Apadrinament Lector

Cada divendres a la tarda els alumnes de I5, 1r, 5è i 6è gaudeixen de l’activitat d’apadrinament lector en parelles. Els més grans llegeixen, escolten als més petits llegir  i els guien en el seu aprenentatge entre “iguals”. Estan meravellats dels progressos que han anat fent al llarg del curs. Podeu veure algunes fotografies en aquest enllaç.

ENGLISH DAY

El passat dimarts ens ho vam passar pipa practicant l’anglès a través de diferents racons i amb companys i companyes de Cicle Superior de les Garrigues. Aquí podeu veure un recull de fotos de la jornada: feu clic aquí.

CANTATA FLORINDA “LA VACA PALLASSA”

El 12 d’abril els nens i nenes I5,1r,2n i 3r de la ZER vam anar a Juneda a cantar “Florinda,
la vaca pallassa”  la  2a cantata  de Les Garrigues.
Abans de començar ens van donar berenar: magdalenes, pomes i un suc.
Ens ho vam passar molt bé!
NEUS   LAURA

ANIVERSARIS D’ABRIL

Aquest mes d`abril a la nostra classe hem celebrat dos cumpleays: el 17 el de la Laura i el 23 el de la Lídia.
Les dues ens han regalat un llibre per la classe i per endivinar el títol vam fer un penjat .Nosaltres els vam… Llegeix més»