Sortida de tardor a Ca la Ferratina

El passat dia 31 d’octubre l’alumnat d’I3,I4,I5 i Educació Primària van anar a Ca la Ferratina per tal de celebrar una trobada de tardor i fer activitats diverses.

Els més petits van aprendre a fer plastelina amb ingredients que tenim a la cuina! Van fer-se una bonica pulsera amb elements especials que van trobar al seu voltant i van buscar “tresors aromàtics” que es van endur.

L’alumnat de 2n i 3r van fer sals de bany i una visita guiada a les plantes del Parc de les flors.

L’alumnat de 4t i 5è van fer colònia i també una visita guiada a les plantes del Parc de les flors.

L’alumnat de 6è van fer sabó de glicerina i una visita guiada a les plantes del Parc de les flors.

A la tarda van fer un scape room tot l’alumnat junt per grups. S’ho van passar molt bé!

Aquí podeu veure un recull de FOTOGRAFIES d’aquest dia. Recordeu que per a poder-les veure heu d’accedir amb el correu dels infants de la ZER.