Dies de tardor a Algerri

Els últims dies d’octubre  els i les alumnes de l’escola hem estat realitzant diferents activitats relacionades amb la tardor.

Amb l’ajuda de les nostres famílies hem conegut i cuinat diferents receptes amb un dels productes estrella de la tardor… La carabassa! i n’hem fet fins hi tot una exposició que les nostres famílies han pogut visitar.

L’Emili pare del Dídac i del Roger ens va cuinar una recepta  boníssima “ARROS AMB CURRY I CARABASSA”. Ha estat molt interessant descobrir els ingredients i cuinar-los a l’escola. Ens n’hem endut a casa un tastet per a poder-la gaudir amb les nostres famílies.

Per últim hem  dut a terme uns tallers on hem fet les següents activitats: hem decorat l’escola amb diferents mandales, hem decorat una carabassa que es va sortejar el dia 31d’octubre en la Castanyada que es va celebrar al poble i hem conegut la verema desrapant el raïm i qui va voler participar va poder premsar-lo de la manera més antiga…amb els peus!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *