SORTIDA AL CRAM

El passat divendres 11 de març, els alumnes de cicle inicial i d’educació infantil de la ZER Riu Set vam anar d’excursió al CRAM (Centre de recuperació d’animals marins) al Prat de Llobregat. Vam passar un dia genial de convivència amb els companys de la ZER, i a més a més, vam aprendre moltes coses de com es recuperen els animals marins que hi arriben allí, en concret, ens van parlar molt sobre les tortugues marines. Inclús ens van deixar salvar un cap d’olla i tot!!! Si voleu veure més imatges podeu anar als links de cada escola que trobareu a la part superior dreta del menú principal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *