Aniversari Ermengol

El dissabte 13 d’abril va ser l’aniversari de l’Ermengol i per celebrar-ho ens va portar un pastís boníssim! Vam compartir una bona estona tots junts i el protagonista va bufar les espelmes ben fort!
Feliços 11 anys, Ermengol!

XXVII Trobada de la ZER Riu Set

Divendres dia 22 de març es va realitzar la XXVII Trobada de la Zer Riu Set a l’escola El Cérvol de Cervià de les Garrigues.
Va ser un dia molt bonic i vam poder compartir grans estones amb els nostres companys i companyes de Vinaixa i… Llegeix més»

Setmana cultural

Per tancar el segon trimestre, del 18 al 22 de març vam gaudir de LA SETMANA CULTURAL.
Vam realitzar un grapat d’activitats per a tots els cicles! Activitats com la visita dels bombers, una bicicletada pel terme, la realització d’un hotel d’insectes, cinema o decorar i… Llegeix més»

Aniversari Aleix

Aquest dilluns hem celebrat  l’aniversari de l’Aleix que ha fet 2 anyets! La mare i l’Aleix ens han explicat dos contes i ens han convidat a esmorzar un coc boníssim.
Moltes felicitats!

Aniversari Roger

Els alumnes d’educació infantil i la llar vam celebrar l’aniversari del nostre company Roger. Va venir la seva mare a explicar un conte i vam fer gofres! Quin esmorzar més bo!
Vam passar una molt bona estona.
Feliços 6 anys, Roger!

SORTIDA A CAL GORT EI I CI

L’alumnat d’educació infantil i cicle inicial de la ZER Riu Set hem anat d’excursió a la Pobla de Cérvoles on hem fet el taller d’apicultura.
A través dels monitors i monitores de Cal Gort hem après moltíssimes coses sobre el món de les abelles. A més,… Llegeix més»

Aniversari Ariadna

La nostra amiga Ariadna ha fet 8 anys i ens ha agradat molt felicitar-la i estar amb ella. Ens ho hem passat molt bé! Moltes felicitats Ariadna!!