ZER RIU SET

SORTIDA PER LA COMARCA

CICLE SUPERIOR

El dimarts dia 5 de març, els nens i nenes de la Zer Riu Set, vam fer una sortida per la comarca.
Al matí, vam anar a Mas de Melons on vam fer l’itinerari i la visita al Centre d’Interpretació, per conèixer més coses de la flora i fauna de la nostra comarca.
Seguidament, vam anar cap a la Manreana on primerament vam dinar i a continuació vam fer el taller de fauna al centre de natura i fauna Vimferri, en el que vam poder observar diverses espècies d’animals salvatges, autòctons i irrecuperables per viure en llibertat.
Vam fer una sortida molt interessant, aquí teniu un recull de fotos.

TEATRE EN ANGLÈS I AUDICIÓ MUSICAL

4t i Cicle Superior

El dijous 28 de febrer al matí, els alumnes de 4t, 5è i 6è de la Zer vam tenir l’oportunitat d’assistir a una audició musical i al teatre en anglès a Les Borges Blanques. Primer, a la sala Maria Lois vam presenciar l’audició musical “Què en sabem de la flauta dolça?” tot coneixent diferents flautes amb mides i sons diversos. Seguidament, al pavelló de l’oli vam veure l’obra de teatre en anglès “The talent thief” on vam aprendre que tot allò que es vol aconseguir s’ha de treballar!

En aquest enllaç podeu veure com vam gaudir: https://photos.app.goo.gl/skr3cLAaaLVZsPVx8

SORTIDA A LLEIDA

PARC DE L’AIGUA I LUDOTECA

El dijous, dia 8 de novembre, els nens i nenes d’Infantil i Cicle Inicial de la Zer Riu Set vam fer una sortida a Lleida per realitzar dues activitats molt motivadores, on també vam gaudir i  retrobar-nos amb nens de la nostra zona. Primerament, els P3,P4 i P5 dels tres pobles van fer el taller de l’aigua, on a través dels cinc sentits van  realitzar un munt d’experiments. Just després, l’autocar ja ens esperava  per  gaudir de la ludoteca del Passeig de Ronda, on vam descobrir un espai nou de joc.

Els infants de Cicle Inicial també vam gaudir d’un taller ple d’experiments molt enriquidors i d’una estona de joc a la ludoteca del Parc de l’Aigua.

Després d’aquestes activitats, vam anar a dinar al parc. Un gran dia, ple d’aventures!

Aquí, en teniu una petita mostra.

SORTIDA A BARCELONA

AMB ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ I SUPERIOR

El dilluns, 29 d’octubre, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de la Zer vam anar a visitar a Barcelona diferents monuments dissenyats pel conegut arquitecte: Antoni Gaudí.

Tots junts, vam poder gaudir de les diferents activitats guiades a la Sagrada Família i al Parc Güell, on vam realitzar moltíssimes fotografies.

Aquí, en teniu una mostra. Va ser un dia ESPECTACULAR!

TEATRE EN ANGLÈS I AUDICIÓ MUSICAL

A LES BORGES BLANQUES

El dimarts, 13 de novembre, els alumnes de 1r, 2n i 3r de tota la Zer vam passar un matí genial a les Borges Blanques aprenent i gaudint de la música i l’anglès. Primer, vam anar a la sala Maria Lois per presenciar l’audició musical “Què en sabem de la flauta dolça?”, on vam conèixer diferents tipus de flauta dolça que ens van impressionar per les seves mesures i sons tan diversos. Tot seguit, vam anar al pavelló de l’oli per veure l’obra de teatre en anglès “Snow White”, on vam cantar, participar i fins i tot alguns de nosaltres van poder pujar a l’escenari. Un matí perfecte amb molt bona companyia!

En aquest enllaç podreu veure les fotos de tot el que vam fer: https://photos.app.goo.gl/xdPbUzzrHxjZw3hv7

ENGLISH DAY!

El passat dilluns dia 5 de juny, els alumnes de 5è i 6è de la ZER, vam anar a Les Borges Blanques a participar en la IV edició de l’English Day. Els nostres alumnes, han passat un  gran dia en un entorn en el qual… Llegeix més»

SORTIDA AL CIRC CRIC (EI i CI)

El 5 de maig  vam anar d’excursió a Sant Esteve de Palautordera. Només baixar de l’autocar ens estava esperant un pallasso per donar-nos la benvinguda  i mostrar-nos el camí per arribar al Circ Cric.
Ens vam endinsar en un bosc ple d’alzines i roures, vam travessar un… Llegeix més»

CAMP D’APRENENTATGE DE TARRAGONA

Els alumnes de cicle mitjà i superior de la Zer Riu Set a finals del mes de març vam anar al Camp d’aprenentatge de Tarragona.
Aquí teniu algunes de les activitats que vàrem fer:

• Activitat al Port.
  • Ciutat de Tarragona:  Visita a l’Ajuntament  per veure-hi  la maqueta,estudi… Llegeix més»