CUCS DE SEDA!

Hola famílies!
Us volem fer saber que a l’aula de les Pallasses i Pallassos tenim el goig d’estar observant diàriament el desenvolupament dels cucs de seda.
El curs passat les nostres papallones van pondre ous, i aquesta primavera aquests han esclatat! Dels ous han sortit uns cucs… Llegeix més»

HEM ANAT DE COLÒNIES

El passat dilluns dia 15 i dimarts 16 d’abril els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de l’escola, juntament amb els seus companys de la ZER, hem anat de colònies.
Han estat dos dies genials on hem gaudit de moments on hem compartit taula, jocs, habitació,… Llegeix més»

Pasqua 2024

Ja tenim aquí les vacances de Pasqua!
Durant aquest segon trimestre hem treballat molt: noves lletres i nombres, l’hivern, els insectes i les plantes, les abelles… Tot i més ho trobareu ben recollit a l’àlbum de les feinetes que els infants més petits de l’escola duran… Llegeix més»

VOLUNTARIS LECTORS

Ahir ens vam acomiadar d’uns companys i d’una companya que durant unes quantes setmanes han vingut a acompanyar-nos en la lectura diària a les aules d’educació infantil i cicle inicial.
Tots ells han estat un bon model per als infants més petits de l’escola en aquest… Llegeix més»

Tastet de pol·len i mel

Ahir, ben emocionats desprès d’haver après tantes coses per Cal Gort, ens faltava poder tastar el líquid daurat tan preuat que fan les abelles!
Hem après que les ABELLES, del NÈCTAR que xuclen de les flors i carregades de POL·LEN enganxat a les potetes, tornen al… Llegeix més»

SORTIDA A CAL GORT

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de la ZER ahir vam anar a La Pobla de Cérvoles perquè l’abella Tombarella ens va convidar a veure casa seva i ens volia ensenyar com vivien. Es veu que ho va fer perquè sabia que estem treballant… Llegeix més»

Els insectes ens comuniquen

Ahir a la tarda, a l’aula de cicle inicial i educació infantil, la Marieta Enriqueta ens va fer arribar la carta de la seva amiga Abella Tombarella… quina gran alegria!
En ella ens comenten que els ha agradat molt el mural que els hem fet i… Llegeix més»

TARDA DE CARNAVAL!

Hem arribat al final de la setmana en què ens hem deixat governar per la gresca i la disbauxa del senyor REI CARNESTOLTES!
i, aquest cop ho hem fet amb una tarda de tallers internivells on hem gaudit molt creant unes màscares de Carnaval i ballant… Llegeix més»

EL REI CARNESTOLTES

Aquest any hem tingut la sort i privilegi de tenir a la nostra escola la visita d’algú molt esperat, el Molt Honorable Senyor Rei Carnestoltes, batejat per nosaltres com el “Sisco”, més que res per la confiança que hi tenim.
La seva arribada a l’escola ha… Llegeix més»

UN DIA A LA NEU

A l’escola aprenem moltes coses i compartim molts moments bonics, però quan sortim d’excursió el ventall d’aprenentatges i d’emocions es multiplica de tal manera que sempre ens en queda un molt bon record.
L’esquiada d’avui a Port Ainé ha sigut fantàstica i haver matinat molt ha… Llegeix més»

TALLER DE SALUT BUCODENTAL

En el nostre dia a dia a l’escola no aprenem només sabers congitius, sinó que a partir de diferents tallers aprenem a estimar i cuidar el nostre cos per gaudir d’una bona salut.
Així doncs, avui hem realitzat un Taller de Salut Bucodental, en el qual… Llegeix més»

FESTIVAL DE NADAL

Poemes, cançons i danses són el millor regal amb que l’alumnat de l’escola Sant Bonifaci ens ha desitjat unes festes de Nadal plenes de pau, estima i il·lusió.
Amb el tradicional concert ens han fet passar una molt bona estona, amb moments molt bonics i algunes… Llegeix més»