VIVIM EL MÓN RURAL

Iniciem un altre projecte on l’entorn tindrà un paper fonamental. Els més petits coneixerem el nostre poble acompanyats de la Poma Dolceta. Comencem per la nostra escola i els diferents espais. Ens aproparem també a l’escola de Tornabous, amb qui formen ZER. De mica en mica, coneixerem els bonics raconets de Barbens i la seva gent. Voleu ser partícips de tot aquest procés? Us esperem!

En aquestes primeres activitats, la Poma Pometa ens demana ajuda per trobar a la Pometa petita. S’ha perdut i amb l’ajuda d’un plànol l’hem de trobar. Haurem estat capaços?

Mirant les següents imatges ho sabreu!