Visitem L’institut Manuel de Pedrolo

El dilluns 26 de febrer, l’alumnat de 6è vam poder visitar l’institut, on l’any que ve començarem una nova etapa. Va ser una visita diferent, molt interessant i divertida, ja que els alumnes que ens ensenyaven els diferents espais de l’institut era l’alumnat que l’any passat va marxar de l’escola. Vam veure diferents aules que a la nostra escola no tenim i que ens van semblar molt interessants com: el laboratori, l’aula de tecnologia, una immensa biblioteca entre  molts altres espais, on l’any que ve en podrem gaudir i aprendre moltíssimes coses.

Gràcies a tots per fer-ho possible!

Recull d’imatges