VINCENT VAN GOGH

Els alumnes del cicle mitjà han explorat la vida i l’obra de Vincent van Gogh, un pintor famós per la seva intensitat i passió. Van Gogh va néixer el 1853 i va crear pintures molt relacionades amb les seves emocions, que mostren la seva connexió amb la natura i les seves lluites personals.

Durant aquests mesos, els alumnes han descobert les pintures icòniques de Van Gogh, com “La nit estrellada”, “Els gira-sols” i “L’habitació”. Van aprendre sobre la seva vida difícil i la seva dedicació a l’art, malgrat les dificultats.

En el següent enllaç podeu veure un recull d’imatges del que hem fet:

FOTOS VAN GOGH