UNA CONTACONTES MOLT ESPECIAL

Els infants de l’aula de cicle inicial gaudim molt escoltant històries. Cada conte ens sorprèn i ens regala una estona plena de màgia. L’altre dia ens va visitar una contacontes molt especial i ens va explicar la sort que té de viure envoltada de llibres, ella és bibliotecària i li encanta la seva feina. També va explicar-nos que som molt afortunats perquè a l’escola hi ha molts llibres i contes que ens acompanyen i ens descobreixen boniques històries.

Va ser una tarda molt màgica i plena d’emocions positives. A més a més, la contacontes és també una persona molt especial per a tots nosaltres perquè és la mare del nostre amic Roc. Sempre ens fa molta il·lusió rebre visites, però sobretot ens fa feliç quan l’amor i la tendresa hi són ben presents. Gràcies per tot Elisenda!

UNA PETITA MOSTRA