Un taller genial amb l’Escola d’Arts Ondara de Tàrrega!

Després d’una setmana curta però intensa, avui ens han visitat l’escultor Èric Schmitz i el director de l’Escola d’Arts Ondara de Tàrrega, el Xavi Brufau. D’una manera molt planera ens han explicat com crear un capgròs, les seves tècniques i molts consells que ens aniran súper bé pel nostre projecte dels gegants. La sorpresa ha estat que petits i grans hem pogut crear-ne un cada grup i properament podrem compartir amb ells l’experiència d’elaborar-ne un de millor al seu centre.

Moltes gràcies Èric i Xavi per la vostra proximitat i implicació. Tant els infants com l’equip de mestres ens sentim molt satisfets/es de l’experiència, ja que no només ha estat una eina molt vàlida per complementar el nostre treball, sinó que també ha despertat sensibilitats en les arts plàstiques. De ben segur que el nostre «Pinkbull» i «Pig» (durant els propers dies acabarem de consensuar millor el seu nom) ens trauran més d’un bonic i dolç somriure.

Aquí us deixem un recull d’imatges d’aquest divertit i interessant taller: https://photos.app.goo.gl/ehsiVF3JXjuiD3N99