Taller Primers Auxilis (Capsa Aprenentatge: CURAMOLT)

Aquesta setmana els/les alumnes de Cicle Superior de l’escola han tingut l’oportunitat d’assistir a una xerrada sobre «Primers Auxilis» organitzada pel Jonatan Niubó, tècnic de Creu Roja Mollerussa. Aquest taller està inclòs dins la programació de la Capsa d’Aprenentatge «Curamolt» i, per aquest motiu, en Jonatan ens va explicar com actuar davant una emergència, com tractar les ferides, ens va donar consell sobre què fer en cas d’ennuegament, així com quines són les primeres cures que podem fer si ens cremem.

Vam practicar com hem de col·locar un pacient inconscient en la posició lateral de seguretat (PLS) i com fer una reanimació cardiopulmonar (RCP).

Van sorgir moltes qüestions que ens va resoldre d’una manera molt entenedora i pràctica. Des de l’escola volem agrair enormement l’atenció i interès del Jonatan en la realització de la xerrada-taller.

Repetirem segur!

Mireu, mireu…https://photos.app.goo.gl/avq6nxArxVm8AMdCA