TALLER DE BLOCS DE TERRA COMPRIMIDA

El divendres dia 17 de maig l’escola va rebre una visita molt especial. Algunes de les persones que formen la Fundació Lleida Solidària van venir a l’escola per fer un taller de blocs de terra comprimida. Aquest taller va ser la cloenda d’una de les propostes treballades dins el projecte Teixim Vincles. A educació infantil, en el marc d’estones en família, van tenir l’oportunitat de conéixer la fundació i alguna de les seves intervencions. Després, tota l’escola va poder conéixer el Projecte i van poder apropar-se a Burkina Faso fent un mural entre tots i totes. Avui, aquesta pancarta, està ubicada a l’escola d’Ouagadougou,  una escola molt especial, ja que els seus nens i nenes són sord muts a Burkina Faso.

La tarda va començar amb una vídeo trucada en directe a l’hospital de Burkina Faso. Hospital que, avui és una realitat, gràcies a la Fundació. Vam poder conèixer el seu director i ens va fer una visita virtual per l’hospital i el seu entorn. Els seus carrers i edificis són diferents als nostres. De fet, el taller ens ho va demostrar.

Amb argila, sorra i aigua, en proporcions correctes, vam formar un bloc amb el que el es pot construir: escoles, hospitals, cases,…

Agraïm a la Fundació Lleida Solidària  Amor, altruisme, humanitat i generositat.

Algunes FOTOS