SORTIDA PER L’ENTORN

Els infants i joves de primària, el divendres dia disset de juny, van fer una caminada per l’entorn. Des de l’escola es dona valor a cuidar el nostre cos, aquesta vegada fent exercici físic, i es posa una especial atenció al nostre cor, amb la sortida els vincles es fan més sòlids.

Va ser un matí molt especial on es va dedicar també a tancar el curs: dues dinàmiques ens van permetre fer un repàs pel curs escolar que estem acabant.

En primer lloc es va fer una línia del temps i, en segon lloc, amb una teranyina es van teixir agradables records.

Va haver-hi també un temps per als comiats: els nostres companys de sisè, els nostres aprenents i el mestre d’educació física, es despedeixen de nosaltres guardant a la seva motxilla boniques experiències, vivències i aprenentatges.