Sortida Mollerussa

Fa uns dies els alumnes de CM i CS de la Zer vam compartir un dia ple de vivències i anècdotes.  Aquí us deixem  la noticia que va redactar una alumna de 4t en l’apartat ” Som Escriptors” com a resum d’un dia fantàstic.

Dimarts 15 de Novembre vam anar amb els alumnes de Barbens a fer una excursió a Mollerussa. Per començar vam recollir als de Barbens amb autocar. Primer ens van deixar a la Casa Canal i vam esmorzar. Una mica més tard les senyoretes van fer 2 grups Cicle Mitjà i Cicle Superior. Nosaltres els de Cicle Mitjà vam començar a fer la visita i els altres van fer un dibuix de l’aigua i després ho vam fer al revés. Tot seguit vam anar a dinar a una pista de skate. Ens ho vam passar genial baixant baixades!! Aleshores vam anar caminant fins al museu de paper. Primer els hi van fer la visita als de Cicle Superior, i nosaltres vam fer una manualitat amb fil. Després ens van fer la visita a nosaltres. Em va agradar molt aquest museu!! I, finalment vam tornar a Tornabous. El que em va agradar més va ser la manualitat amb fil.

Elna Torres 4t