Sortida a Tàrrega!

Aquest curs més que mai, aprofitem el nostre entorn i, per aquest motiu, els alumnes de Primària hem fet una sortida a la capital de la nostra comarca, a Tàrrega.  Aquesta ens ha ofert moltes oportunitats d’aprenentatge. Hem pogut visitar la biblioteca, l’edifici dels Mossos d’Esquadra i fer un súper taller de capgrossos a l’Escola d’Art Ondara. Totes aquestes activitats ens ajuden a fer cohesió de grup, ens aporta experiències, ens posa reptes, ens convida a escoltar, ens provoca conversa i expressió, ens regala estones de lúdiques…Tot això i molt més, ho hem trobat, sense anar gaire lluny, a la nostra sortida a Tàrrega!

Gràcies a tots els professionals de cada àmbit per acollir-nos i voluntàriament s’han implicat i ens han omplert a alumnes i mestres una jornada plena de vivències i experiències molt enriquidores i gratificants.

Aquí us deixem un tastet de la nostra sortida:https://drive.google.com/drive/folders/1b_jLAJpfZjsYP8MN9LVIjlrOIA1tOJXg?usp=sharing