Sortida a Ivars d’Urgell

Divendres passat vam fer una visita a Ivars d’Urgell. Hi vam anar els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Sant Roc.

Al matí vam visitar l’empresa Palets Pla d’Urgell, que es dedica a arreglar palets per tornar-los a vendre. Abans de dinar vam anar al fòrum Mª Mercè Marçal on hi havia una exposició d’aquesta poetessa i també del pare Irineu Segarra.

Després de dinar vam anar a l’escola d’Ivars, on els seus alumnes ens van fer una presentació del projecte que han fet aquest any, la màgia! Ens va agradar molt!

FOTOS SORTIDA