SETMANA LITERÀRIA

Aprofitant la Diada de Sant Jordi, els últims dies a l’escola s’ha dedicat un espai a la literatura. S’han fet activitats diverses: contacontes amb famílies per als més petits, arteràpia on hem pogut crear uns contes molt especials experimentant amb el cafè, contes per les mans que ens han sorprés amb històries conegudes però amb detalls molt especials,… La literatura ha estat molt present durant aquesta setmana i ens hem deixat sorprendre per cada proposta.

La Diada de Sant Jordi, amb llibres, roses, plantes i,… una obra de teatre  on els contes, la música i els infants i joves de l’escola n’han estat els protagonistes gràcies a la companyia la Cremallera -regal de l’Ajuntament.

I hem acabat la setmana, acompanyant les guanyadores del Certàmen de poesia i il·lustració del Sol del Pla, organitzat pel Consell Comarcal del Pla d’Urgell, on aquest any, la Carla d’I3 i l’Ariadna de 4t han estat premiades per la seva il·lustració.

Si voleu veure algunes fotografies de la setmana, CLIQUEU AQUÍ

Una setmana literària que ens han ajudat a enfortir la nostra estima cap als llibres, les seves històries i les seves possiblitats.