Sessió de rugby amb el Club INEF Lleida

Hola,

som uns quants nens i nenes de cicle superior: l’Otman, la Carolina, la Kawtar, l’Evelina i l’Eloy. Us voldriem explicar que els alumnes de cicle superior el divendres dia 30 d’Abril, vam fer una divertida classe de rugby al camp de futbol. Van venir de l’escola de Rugby de Lleida (Club INEF Lleida) tres entrenadores i el pare d’uns companys de classe, que també es entrenador, per ensenyar-nos com es juga en aquest esport.

Primer de tot vam fer dos grups: a un grup ens van ensenyar a placar amb bústies (una mena de sacs que simulen una persona i que havíem de tirar al terra). L’altre grup vam estar fent un joc similar al gat i el ratolí, per practicar els tirs amb les pilotes.

Més tard, vam jugar a l’aranya peluda i va guanyar la Carolina. Finalment, vam tornar a reprendre els grups del principi de la sessió per fer un partit de rugby.

Quan ja va ser l’hora de plegar ens en vam anar cap a les nostres cases a descansar. Va ser molt divertit!

A continuació us adjuntem l’enllaç per poder veure les fotos d’aquell dia:

Carolina, Kawtar, Evelina, Otman i Eloy