SANTA CECÍLIA PATRONA DE LA MÚSICA

Enguany, per commemorar el dia de la música, als/les alumnes de l´escola Espígol han fet una mostra d’obres artístiques pintades o creades des de l’ànima, des del sentiment i l’emoció que són les que ens mouen quan escoltem una música. L’obra no té límits, ni condicions i es pot utilitzar qualsevol material i tècnica.

Per això, durant aquesta setmana i a les sessions de música la senyoreta M l´Horta i la senyoreta Begonya, han fet escoltar diverses cançons per tal de poder ajudar als/les alumnes a imaginar aquestes obres:

• YIRUMA “River Flows in You”
  • AYUB OGADA “Kothbiro”
  • BOBBY MCFERRIN “Common Threads”
  • BÉLA FLECK, JIE-BING, VISHWA MOHAN BHATT “Radha Krsna Lila”

Un cop elaborades s´ha fet una exposició a la reixa de l´entrada de l´escola (el divendres 20 de novembre per la tarda).

22 de novembre de   2020

“Així em sento quan la meva ànima escolta música”