Sant Jordi

La Diada de Sant Jordi és un dia especial, tot seguit us expliquem com es va veure a cada grup bombolla.

A Infantil vam iniciar el dia fent un Break Out. Entre tots vam aconseguir salvar el drac de la Llegenda. Després vam poder anar a visitar la parada de l’escola i poder veure les manualitats que vam estar preparant: un rosa feta amb la nostra mà per decorar les plantes de cada casa. A la tarda, amb tots els alumnes de l’escola, van poder gaudir d’un espectacle d’allò més divertit. Va ser un dia molt bonic!

FOTOS INFANTIL

A Cicle Inicial vam fer nous amics i amigues. Vam conèixer dracs i dragones, i vam veure que, a l’igual que les persones, n’hi ha per a tots els gustos. Tothom té unes habilitats, talents i singularitats que fan que el món sigui un lloc ple de grans persones, úniques i especials. Tot aquest descobriment va estar acompanyat de poesia, música en les paraules que ens regalen moments de lectura únics.

La nostra tradicional parada de llibres, roses i flors va incorporar les manualitats que haviem preparat. I la tarda,… un espectacle va ser el regal al nostre gran dia!

VÍDEO DELS NOSTRES POEMES

FOTOS CICLE INICIAL

Des de Cicle Mitjà ha estat un dia especial que s’iniciava dies enrere preparant les manualitats que formarien part de la paradeta dels de 6è, era tota una responsabilitat i ho volíem fer molt bonic, vam escollir fer Pinces amb imants per a la nevera, eren dracs i roses, cadascun del nosaltres en va fer una de cada.

El mateix 23 d’abril va estar farcit d’activitats variades on les escates de drac van ser les protagonistes, ens van donar l’oportunitat d’escriure missatges personals i adreçats a les persones que estimem en Català o  Anglès, a mesura que les acabàvem les col·locàvem al lloc adequat per a construir entre tots la cua gegant del drac. I com si fos una muntanya russa ens hi vam seure, va ser original i artístic, genial!

A mig matí vam visitar la parada que els alumnes de 6è havien preparat fora l’escola i en va agradar molt veure com l’ambient era festiu i les nostres manualitats també lluïen al costat de les de les altres classe. A la tarda vam anar a veure l’espectacle a la pista poliesportiva.

FOTOGRAFIES C.M.

Des de cicle superior també hem preparat el dia de Sant Jordi amb molta il·lusió. Dies abans hem estat elaborant uns punts de llibre, confeccionats amb paper de diari. Ha sigut una manualitat molt entretinguda de fer i el resultat ha sigut meravellós, ja que han quedat uns punts de llibre xulíssims. Vam decidir fer aquesta manualitat perquè la gent els poguessin utilitzar amb els seus nous llibres.

Durant el dia de Sant Jordi, cada curs va dur a terme una activitat diferent. Els de 6è vam ser els encarregats de la parada d’aquest any, tot venent plantes, roses, llibres i manualitats. Va ser tot un èxit! Durant el matí, els de 5è vam elaborar un còmic reinventat sobre la llegenda de Sant Jordi. Van quedar molt originals!

FOTOGRAFIES C.S