SALÀS DE PALLARS

Aquest matí de dijous els alumnes de Cicle Inicial de la ZER RIU ONDARA ens hem aixecat força d´hora, ja que com sempre es diu “EL TREN NO ESPERA”. A les 8 del matí ja érem a les andanes de l´estació de tren de Balaguer per poder anar direcció Salàs de Pallars. Ha estat un viatge molt bonic amb uns paisatges fantàstics i uns túnels més llargs i altres més curts. Un cop hem arribat a Salàs de Pallars hem esmorzat per poder agafar forces i fer el recorregut per les botigues on els nostres avis i besavis anaven a comprar. Hem tingut la gran sort de tenir una super guia que ens ho ha explicat tot amb “ets i uts” per poder-ho entendre, ja que hem tirat molts anys endarrere. Després hem anat a visitar l´escola de Salàs on hem pogut jugar a la zona del pati. Posteriorment hem dinat ja que el teníem ben guanyat al costat de l´embassament de Sant Antoni on gaudit en plena natura.

Ja només ens quedava anar a l´andana de Salàs per retornar a casa. I ja ho diuen: “No hi ha una aventura sense una altra”. Quan hem parat a Cellers ens han informat que no podíem continuar amb el tren i teníem d´arribar a Balaguer amb autobus; així ho hem fet i finalment la recta final fent escala a Balaguer per poder arribar a Tornabous i Barbens.

UN GRAN DIA ple d´aprenentatges, emocions, vivències,….