REBEL·LIÓ A LA CUINA!!!

T’imagines una cuina on els plats, els gots, l’olla, la paella o l’arròs proclamin una rebel·lió? Resulta que ja se n’han cansat dels humans! L’olla bufa perquè només fa que bullir verdura, la paella està farta d’haver de fer sempre truites, els coberts diuen que ja n’hi ha prou; que s’ho mengin amb els dits…!

Doncs si vols descobrir les cançons què amaga aquesta cuina tant esbojarrada, entra a l’aula virtual! Els infants de Cicle Inicial de l’escola ja ho hem fet… Les hem escoltat i fins i tot n’hem après algunes. Veuràs que són ben divertides i que, fins i tot, pots acompanyar-les amb estris que tingueu a la cuina de casa.