QUÈ ÉS PER NOSALTRES VENIR A L’ESCOLA?

Hola a tothom,

som el grup de la Giulia, el Roger, el Mouad, la Clàudia i la Diana. Som el segon grup de les propostes d’aprenentatge que realitzem els dimarts amb el tram dels grans. Aquesta vegada us volem parlar sobre què és per nosaltres venir a l’escola.

Per nosaltres venir a l’escola és aprendre nous continguts, diversió, conèixer nous nens i nenes, treballar de diferents maneres i enriquir-nos de noves experiències.

Ara cadascú de nosaltres us explicarem el que ens agrada i el que no de venir a l’escola:

– Diana: el que més m’agrada és plàstica perquè se’m dona bé dibuixar i pintar. El que menys m’agrada són les matemàtiques.

– Giulia: el que més m’agrada és sortir al pati i jugar amb les meves amigues i els nens i nenes més petits. El que menys m’agrada és fer matemàtiques perquè em costen una mica.

– Roger: el que més m’agrada és fer educació física amb el mestre Eloy i jugar a futbol a l’hora del pati. El que menys m’agrada són les llengües perquè he d’escriure molt.

– Mouad: el que més m’agrada és jugar al pati a futbol i a “mata conills”, i el que menys m’agrada són les llengües perquè jo parlo un altre idioma.

– Clàudia: el que més m’agrada és aprendre noves coses i poder-ho explicar a la meva família. El que menys m’agrada són aquelles activitats que trobo més difícils.

Sí que hi ha coses que no ens agraden tant però ens esforcem perquè sabem que tot esforç té la seva recompensa. Així doncs, esperem que us hagi agradat la nostra publicació.

Giulia, Diana, Roger, Mouad i Clàudia.