QUÈ ÉS PER A NOSALTRES LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA?

Hola,

Som el tercer grup del tram dels grans format pel Daniel, el Sergi, la Wiam i l’Aran. En aquesta proposta d’aprenentatge us explicarem què és per nosaltres la pau i la no-violència.
Així doncs, per nosaltres la pau i no-violència és sinònim de tranquil·litat, respecte, harmonia, felicitat i diàleg.
Ahir dia 30 de gener a l’escola vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau). Entre tots i totes vam fer un mural en el qual vam escriure missatges sobre què és el que podem fer nosaltres per què hi hagi pau al món.

Els nostres missatges van ser:
– Aran: Riu i sempre siguis feliç.
– Daniel: respectar a la gent.
– Sergi: no apartar mai a ningú d’altres persones i que aquestes se sentin soles
– Wiam: ajudar a qui ho necessiti.

Volem acabar aquesta publicació amb dues frases:
“vola alt i impregna amb la teva essència tot el que t’envolta”
“Siguis el canvi que desitges veure en el món (Gandhi)”