PROPOSTES D’APRENENTATGE – TRAM MITJANS

Aquesta setmana hem acabat la segona ronda de les propostes d’aprenentatge amb el tram dels mitjans. Les propostes s’han centrat en temes interessants i propers per a ells i elles, i en aquest cas han estat les següents:

Petits Canvis per Menjar Millor:

Els alumnes van aprendre sobre hàbits alimentaris saludables mitjançant petits canvis en la seva dieta diària. Van aprendre a triar opcions més saludables i van comprendre la importància de menjar bé per sentir-se forts i sans.

Animals Imaginaris:

Mitjançant l’art i la narració, els alumnes van crear els seus propis animals imaginaris i aquests van ser els protagonistes d’un conte que vam enregistrar. Aquesta activitat va fomentar la seva creativitat i els va permetre expressar-se lliurement a través de la imaginació.

Poesia a l’Escola:

Els alumnes van experimentar amb la poesia escrivint i compartint els seus propis versos senzills sobre algunes espècies d’aus. Aquesta activitat va estimular la seva expressió personal i els va ajudar a connectar amb les seves emocions i experiències.

Els Carrers del Meu Poble:

Mitjançant la recerca d’informació, els alumnes van descobrir els carrers i racons del seu poble. Van aprendre sobre la seva comunitat local i la seva història, connectant-se amb el seu entorn immediat.

En el següent enllaç podreu algunes FOTOS del procés. També podeu escoltar els àudios amb els CONTES i les POESIES i veure els CARTELLS que vam preparar per penjar pel poble amb els codis QR.