Projecte “El pati que somio”

Avui ha estat un dia molt especial. S’han materialitzat algunes de els propostes per millorar el pati de l’escola; i el que ha estat molt important: pares, nens i mestres hem treballat junts i hem passat una dolça jornada. El resultat,… racons amb encant per als nens i nenes de l’escola, que ara en podran gaudir cada dia. Mil gràcies a tots els que heu dedicat part del vostre cap de setmana per millorar un dels espais més estimats: el pati!
Agrair també la col·laboració de l’AMPA, de l’Ajuntament i de l’escola per haver-ho fet possible.
FOTOS DE LA JORNADA DE TREBALL

1. Judit Ibós

Moltes felicitats a tots per la feina ben feta i el bon rotllo que hi ha hagut. Una jornada per recordar. N’hi ha d’haver més. AMPA i escola a la una! Mestres, nens i famílies implicades! L’enhorabona al comitè de pati, impulsor del projecte.